Gå til innhold

Uff, nå er jeg SÅ nervøs!


Fjelljenten

Anbefalte innlegg

Har en time til tidlig UL på Volvat på tirsdag, men i morgen tidlig rett etter kl. 8 ringer de meg fra Aleris,, og da er det mulig jeg får en time på dagen, dvs. at jeg kanskje skal på UL i morgen!!! Vet ikke om jeg får sove i natt, har tatt det jeg kan ta av trygg "sovemedisin", og håper jeg blir fort trøtt, for nå holder jeg snart ikke ut mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette går fint!!! :) :)

 

Har du noen grunn til å være bekymret? (har du tatt medikamenter, drukket alkohol, blødninger osv? )

 

Prøv å slappe av! du er heldig som skal på ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten! :-) Jeg bare synes det gikk så lett denne gangen, prøvde i 2 år forrige gang med 3 SA (uke 6 alle sammen, nå er jeg 8+4)  før jeg ble gravid, klarer bare ikke å tro at dette skulle gå så lett nå og at alt er bra... Har tatt medikamenter,men stoppet med en gang jeg fikk positiv test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så fint så, misunner deg lang vei :) :) :) 

 

Jeg kan ikke sette meg inn i bekymringen din, men tenker at nå er du kommet så langt, så hvorfor skulle det gå galt nå, de fleste fostre forsvinner før uke 6..

Gleder meg stort til du kommer inn her igjen og forteller om bankene hjerte, og at alt så bra ut :D

 

Håper du kommer inn til ultralyd i morgen, og husk nå på å ikke stresse for mye!! Det er ikke bra for deg!

 

Masse lykke til kjære deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :-) håper også jeg kan vise frem bilde her i morgen, å vente enda en dag virker helt umulig nå... 

Prøver å tenke at det går bra siden jeg er kommet så langt, men blir usikker pga mangel på symptomer, er hverken kvalm eller har ømme bryster, eneste er at jeg er kjempesulten hele tiden og tisser hele tiden, så jeg prøver å trøste meg med det :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg leser at mange her inne ikke har så mange symptomer, så alt er nok helt fint :)

 

Uff, må vere forferdelig å ha opplevd abortene, men da er det jo enda "større sannsynlighet" for at denne gangen går det fint!! :)

Er selv bekymret, og kommer til å være nervøs før min ul om 1 uke! Men prøver å tenke at det ikke er noe jeg kan gjøre uansett! Og siden du nå er "forberedt" på det verste, så blir det mest sannsynlig en superpositiv opplevelse :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, får satse på det... tror jeg går og legger meg  nå og håper på å sovne, så går tiden fortere... takk for all støtten <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Det lever! <3 <3 <3 Og ser bra ut! Legen var 4 dager uenig ang. termin, men det hadde ikke noe å si sa han :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt stod bra til med lille i magen Fjelljenten :) hvor mange uker er du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for at dere gleder dere med meg <3 Jeg er 8+5 ifølge min  beregning, men 8+1 ifølge ultralyden... men jeg vet akkurat når jeg hadde eggløsning og når vi hadde sex ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men egget kan jo ikke overleve lenger enn ett, maks 2 døgn, og jeg vet vi hadde sex dagen etter jeg hadde el, så tror det skal være ganske nøyaktig :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa det ikke hadde så mye å si, vanskelig å si nøyaktig termin så tidlig... Kan ikke ha blitt befruktet andre dager, for det var den eneste dagen vi hadde sex den måneden, hehe... så jeg vet ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på foster så tidlig. Det er derfor de ikke setter termin før den ordinære ultralyden. Så nei, den tidlige ultralyden trenger ikke være korrekt. Gratulerer så mye med levende spire Fjelljenten!! Jeg skal ikke på tidlig ul før 28 august og da er jeg 10+4. Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...