bikini Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Er det noen som har blitt gravid, til tross for bruk av kondom? I så fall, sprakk den? Jeg befinner meg i en situasjon nå, hvor jeg mistenker at jeg er gravid. I januar begynte jeg på noen medisiner som gjorde at jeg måtte kutte p-pillene. Som en midlertidig løsning har vi brukt kondom....Har aldri oppdaget at den har sprukket. Har også spurt min mann som er soleklar på at kondomene aldri har sprukket. Hvor sannsynlig er det egentlig å bli gravid ved bruk av kondom? Jeg vet at det er noe sånt som 97 prosent sikkert, ved riktig bruk.....og jeg vil tro at mannen min vet hva han driver med.....samtidig har jeg studdet over at han ikke klemmer på tuppen når han trer den på...skal man ikke det? Jeg har liksom overlatt den delen til han. Jeg har nemlig mange symptomer på graviditet, jeg tror nesten ikke det er noen symptomer som jeg ikke har: ømme bryster, kramper i bein, hofte, lyske og mage. Kvalme (spesielt om morgenen), kviser, mye sulten og uregelmessig mens. Har hatt uregelmessig mens i tre mnd nå. Har ellers alltid hatt regelmessig. Starter med litt spotting første dagen, så stopper det....så går det gjerne en 3-4 dager så blør jeg moderat i 1-2 dager også stopper det...sånn har det alstå vært de siste 3 syklusene. Ved første syklus tok jeg test, for da tenkte jeg at jeg helt sikkert var gravid...men negativ. Dro så til legen, der ble det ikke gjort noe test, men legen gjorde underlivsundersøkelse grunnet uregelmessige blødninger. Hun sa at hun hvertfall ikke kunne se noen tegn på at jeg var gravid (ut fra undersøkelse av livmor). Ble gjort klamydia test for sikkerhets skyld, men var negativ. Ja....men nå sitter jeg her to mnd. etterpå og symptomene blir bare sterkere og sterkere, hva er liksom sannsynligheten for at jeg har blitt gravid med kondom, og i tillegg til at første test var negativ, pluss at legen sjekket livmoren.......kan det være slik at det var på et så tidlig stadium at hun ikke kunne sett det på livmoren? Blir til at jeg tester meg igjen, men kjenner at jeg blir litt urolig, hva hvis jeg ender opp som de damene på TV, so føder på do.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Ta en ny test da vel Det er jo mulig
bikini Skrevet 3. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2014 Ta en ny test da vel Det er jo mulig Jo jeg skal nok det, i morgen...jeg bare føler meg så dum som nå igjen tenker ay jeg er gravid....sist fikk mannen helt hetta...så denne gangen holder jeg det for meg selv.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Ta en ny test da vel Det er jo mulig Jo jeg skal nok det, i morgen...jeg bare føler meg så dum som nå igjen tenker ay jeg er gravid....sist fikk mannen helt hetta...så denne gangen holder jeg det for meg selv. Jeg hadde nylig en lignende opplevelse med masse symptomer, og svak positiv test. Det viste seg å være falsk alarm og jeg holdt det også for meg selv, frem til jeg var sikker. Det er lov å være sikker før man sier noe Ta en test du, og ta det derfra
bikini Skrevet 3. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2014 Ta en ny test da vel Det er jo mulig Jo jeg skal nok det, i morgen...jeg bare føler meg så dum som nå igjen tenker ay jeg er gravid....sist fikk mannen helt hetta...så denne gangen holder jeg det for meg selv. Jeg hadde nylig en lignende opplevelse med masse symptomer, og svak positiv test. Det viste seg å være falsk alarm og jeg holdt det også for meg selv, frem til jeg var sikker. Det er lov å være sikker før man sier noe Ta en test du, og ta det derfra Takk for svar, beroliger meg litt også....dårlig tidspunkt for et nytt barn.
bikini Skrevet 7. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2014 Har Ike fått testet enda.... dagen suser av gårde....i morgen håper jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå