Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Jenta vår fyller snart 6. Hun har akkurat begynt på skolen da, så tenkte å invitere hjem jentene i klassen, passer fint for å bli bedre kjent. I tillegg skal hun be en jente fra barnehagen samt en jente som allerede går på skolen. Sistnevne har en bror som jenta mi har gått i bhg med og nå skal gå i samme klasse. Han har bestandig vært i bursdag her, og sist gang inviterte vi et par gutter også så han ikke skulle være alene gutt. Jeg vil ikke eksludere denne gutten fra bursdagen, men det blir mange nok i bursdagen, som jo er en jentebursdag, at jeg vil ikke invitere flere gutter, Blir det dumt at han blir eneste gutt? Tror han kommer til å trives, men blir det teit? Må vi invitere en gutt til (og hvordan skal vi da velge?)? Ett alternativ er jo å ikke be hun som har begynt på skolen.. Råd mottas med takknemlighet Anonymous poster hash: f9e42...4ca
aanonym Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Vi hadde omtrent samme problemstilling i fjor høst, men omvendt kjønn. Vi inviterte guttene i klassen pluss noen få jenter (mest fordi hans bestevenninne, som han har kjent hele livet og som nå går i klassen, ikke skulle bli helt alene). I ettertid, da vi hadde foreldremøte, fikk vi vite at det var 'feil' å invitere bare noen få jenter. Det var enten alle av ett kjønn eller hele klassen. Tenker jeg driter i det og gjør det på samme måte i år også.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Kutt ut jenta som allerede går på skolen samt hennes bror, evt, kutt ut jenta fra barnehagen også. Inviter jentene i klassen. De andre kan dere evt, invitere en annen ettermiddag. Alternativet er at du inviterer hele klassen - både gutter og jenter. Det er jo en fin anledning til å bli kjent med ALLE ungene i klassen. Er det fint vær kan du invitere foreldrene på en kaffekopp ved henting Anonymous poster hash: 6ccab...f15
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Takk for innspill, begge to, nå ble det litt enklere Anonymous poster hash: f9e42...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå