Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Har nettopp flytta snuppa i sprinkelseng, men er mildt sagt misfornøyd med sengekanten fra Ikea. Jeg ønsker meg en sengekant som er robust, som gjerne er ganske høy og som kan knytes fast både oppe og nede. Noen som har tips om hvor jeg kan få tak i en sengekant som tilfredsstiller kriteriene mine? Anonymous poster hash: cd6b6...e18
fisken2015 Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Jeg har Sebra sin og er kjempefornøyd! Tykk og god, og står av seg selv. Slipper knytting. Litt dyr, men verdt det :-) Kjøpt på Tiny
Neffi78 Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Anbefaler denne sengekanten, eller en av de ensfargede i typen eksklusiv den er 5ca 5 cm tykk og står av seg selv. http://www.onlinekids.no/shop/sengekant-rosa-katt-6021p.html
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Jeg ser at disse er 30 cm, men er det ikke mulig å få tak i noe høyere? Snuppa drar nemlig ned sengekanten dersom hun får tak i toppen med hælen sin. Eller er disse så robuste at hun ikke vil klare dette uansett? HI Anonymous poster hash: cd6b6...e18
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 jollyroom.no Anonymous poster hash: a11fa...b62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå