Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Har opplevd mye dritt i livet, og troen på mennesker har bare blitt verre med årene. Er passert 30 nå og synes det er så utrolig masse folk der ute som er frekke, egoistiske, hensynsløse, dumme og selvopptatte. Sier ikke jeg er noe prakteksemplar, men jeg behandler ihvertfall andre med respekt og er ikke frekk og hensynsløs. Er så lei av alt og alle.. Anonymous poster hash: e16ae...1d7
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Hva slags folk omgås du med Anonymous poster hash: ef159...bf1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Har opplevd mye dritt i livet, og troen på mennesker har bare blitt verre med årene. Er passert 30 nå og synes det er så utrolig masse folk der ute som er frekke, egoistiske, hensynsløse, dumme og selvopptatte. Sier ikke jeg er noe prakteksemplar, men jeg behandler ihvertfall andre med respekt og er ikke frekk og hensynsløs. Er så lei av alt og alle.. Anonymous poster hash: e16ae...1d7 Logg av Internett i en uke. Dra ned på fattighuset eller liknende. Da vil du se at det er fortsatt gode mennesker her i verden. Anonymous poster hash: b27d9...2da
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Merkelige folk du omgir deg med. Kanskje på tide å velge venner med omhu? Anonymous poster hash: dd15a...825
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Jeg moster troen på mennesker når jeg leser om folk som tar abort.. Anonymous poster hash: b6fad...5b7
*SommerFrisk* Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Jeg moster troen på mennesker når jeg leser om folk som tar abort.. Anonymous poster hash: b6fad...5b7 Ha ha den var god!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Velkommen etter. Men vi har ikke noe alternativ, må bare bestemme oss for å gjøre det beste ut av dette livet, og omgi oss med positive mennesker Anonymous poster hash: f5112...6af
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Har det selv! Hei Hurra hurra hurra.. Anonymous poster hash: b4bc8...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå