Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Vi var i et lekerom i stad. Og min datter på 2år fikk en tur i sånn bil man putter penger på. Det var et annet barn der også, som sikkert var mellom 1-2år. Da turen var over maser min datter etter mer. Jeg sier nei nå holder det. Da gaper hun ganske høyt to ganger i protest, hun gråt ikke og var heller ikke veldig sint. Så jeg bare ignorerer henne. Men faren til det andre barnet, løper bort til sønnen sin og trøster noe voldsomt på et barn som virker hverken redd eller lei seg. Og sier "ingen er sint på deg" flere ganger. De var kanskje 2,5m fra datteren min. Så jeg ble litt paff over reaksjonen hans. Lurer på hvordan det barnet får det i bhg om han beskyttes fra alle mulige lyder. Anonymous poster hash: 228e8...663
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Hæ?? Rotete skrevet. Anonymous poster hash: 61e92...0a3
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Han begynte å trøste sønnen sin, fordi din datter gråt?? Spesielt...... Men kanskje gutten pleier å bli redd hvis noen gråter...? Anonymous poster hash: f422a...0eb
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Han begynte å trøste sønnen sin, fordi din datter gråt?? Spesielt...... Men kanskje gutten pleier å bli redd hvis noen gråter...? Anonymous poster hash: f422a...0eb Hun gråt ikke engang. Hun var bare sur for at turen var over. Anonymous poster hash: 228e8...663
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Det skrives ikke layedback..... Anonymous poster hash: db3d6...57e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå