Gå til innhold

hvor kjøpe regndress og parkdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal handle i morgen. Vil kjøpe en regndress (har allerede todelt sett, men vil ha en regndress også for å kunne ha en av delene i barnehagen) 

Gutten min er 17 mnd og går ikke ennå. 

Kunne gjerne tenke meg å kjøpe noe som ikke er blått eller rosa, hvis noen har noen tips :P 

Trenger også parkdress. Det er forskjell på parkdress og vinterdress, sant???

Tror den vi har er en vinterdress, den kan umulig brukes på høst/vår... :P

hilsen clueless =)

PS: ser for meg å bruke ikke noe mer enn 800 kr per dress iallefall, gjerne litt under :P 

Anonymous poster hash: f901b...f07
Videoannonse
Annonse
Skrevet

xxl

Anonymous poster hash: 42689...907
Skrevet

Barnas Hus har det meste

Parkdress er uten for, vinterdress er med for.

Anonymous poster hash: c463b...213
Skrevet

Mye bra på Stormberg. De har veldig bra nettbutikk. Blir levert utrolig kjapt ;-)

Skrevet

Tar gjerne en runde og ser på kampanjene hos xxl, g-max, stormberg, skogstad osv.

I fjor ble det dress fra stormberg (satt ned fra 998,- til 298,-) og regntøy fra colour kids (halv pris på et kjøp hos Bare Barn for medlemmer i kundeklubben på kjøpesenteret)

Anonymous poster hash: 88206...2eb

Skrevet

Jeg fikk reimatec parkeres til min for 700 på bare barn. Nydelig gråfarge på den.

Skrevet

Kjøpte parkdress til halvpris (skogstad) på sport 1 i går.

Anonymous poster hash: fe86c...2cb
Skrevet

Det er salg og gratis frakt på reimashop nå, kanskje de har? Fant mye fint der i går på halv pris.

Skrevet

Prøv reimashop.com, halv pris på parkdresser. Fri frakt om du handler over 1500 kr.

Anonymous poster hash: 5de75...36b

Skrevet

Hvilke parkdress på reimashop -salg er varmest ? Kjekt å ha en som kan brukast på milde vinterdager + sure høstdager

Anonymous poster hash: 79a39...21c

Skrevet

Køp reimatec høst/vårdress. Er det surt ute har du ulldress under. Devold har noen veldig gode (polar).

Skrevet

Min kar har parkdress fra Stormberg, vises nesten ikke at den er brukt. (Han kunne ikke gå da han bynte i barnehagen, så han har krabbet mye rundt i den)

Anonymous poster hash: 9ef53...117

Skrevet

Aldri sett på prisene hos stormberg. Alltid trodd at de er kjempedyre. Men der tok jeg feil! Hvordan er klærne i str der? Nå blir det ny parkdress på minsten😊

Anonymous poster hash: 41ca1...7a0

Skrevet

Aldri sett på prisene hos stormberg. Alltid trodd at de er kjempedyre. Men der tok jeg feil! Hvordan er klærne i str der? Nå blir det ny parkdress på minsten😊

Nå har jeg ei lang og tynn jente, men min erfaring er at de er store i str. Hun er snart 4 og bruker fortsatt ei jakke derfra i str 2.

Anonymous poster hash: d2640...c24

Skrevet

Nå har jeg ei lang og tynn jente, men min erfaring er at de er store i str. Hun er snart 4 og bruker fortsatt ei jakke derfra i str 2.

Anonymous poster hash: d2640...c24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...