Gå til innhold

I morgen.. Mandag.. Ferien over..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da begynner et nytt og bedre liv.. Sunn mat, godis kun i helgene, trening

 

Ønsk meg lykke til - ca 10 kg skal av :)

 

Anonymous poster hash: 0d975...15d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her ;)



Anonymous poster hash: da7ac...abf
Skrevet

Her og. Og det blir en styggtravel høst. Får vel pustet ut i oktober igjen. Lykke til

 

Anonymous poster hash: 8fcdd...367

Skrevet

Tar ei og ei halv uke til med ferie, jeg, men SÅ! Derfra blir det knallhardt i to år, med jobb og master parallelt.

 

Anonymous poster hash: 40fc8...8e9

Skrevet

Samme her!!

Ferien over, og jeg skal begynne ett nytt og sunnere liv!

Har 20 kilo som skulle vært borte.....



Anonymous poster hash: 1f672...89f
Skrevet

3 veker igjen med ferie jeg ;)



Anonymous poster hash: 4b2e9...8d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...