Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Har tidligere skrivd om at jeg er gravid og Om jeg skal fortelle bf som ikke er en kjæreste , samboer ol , men mer en jeg har datet over tid. Imorgen skal jeg egentlig ta abort , jeg har ennå ikke fortalt noe . Vi har snakket om hva som skjer om jeg blir det , og da har han sagt at han ikke ønsker noe barn nå. Men idag har jeg så vondt i magen , kl 12.00 svelges første tablett, og han veit ingenting . Har han rett på å vite det? Eller sparer jeg meg selv for mye ved å gjennomføre dette alene? Ingen veit at jeg er gravid , kun meg selv ! Langt innlegg . Men jeg veit ikke lenger hva som er rett eller galt :/ Anonymous poster hash: 774c7...40b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Ingen som har noe råd , jeg er helt rådvill . Anonymous poster hash: 774c7...40b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Er du sikker på at du vil ta det bort da? Synes du skal fortelle bf hvordan ståa er. Anonymous poster hash: 0b992...b3a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Du har jo ikke gitt han noen mulighet til å stille opp. En ting er å ikke ønske seg barn der og da, men det er utrolig hvordan situasjonen endrer seg når man får faktum presentert. Jeg ville ha sagt det til han uansett. Han fortjener å få vite. Du har time til abort i morgen, og du vil egentlig ikke. Det virker litt som om du venter på at noen skal stoppe deg. Men når ikke noen vet, hvordan skal de da kunne hjelpe deg? Jeg tror du vil angre på måten dette ble gjennomført. At du kan tenke, enn om jeg hadde sagt noe, tenk om han ville ha vært der for meg, tenk om han blir sint hvis jeg forteller han det nå. Og da er det for sent. For sent, de verste ordene, fordi du ikke fortalte det til noen. Men det er mine tanker. Hvis du er sikker på at det er dette du vil, og at du ikke vil ha dette barnet, så tar du abort og ser deg ikke tilbake. hvis du ikke er sikker, så vil du nesten garantert se deg tilbake. Og da kommer spørsmålene. Så ta kontakt med mannen du dater, og be han komme. Så snakker dere sammen og kommer fram til en løsning sammen. Da har dere hverandre å støtte dere på. Det trengs i en sånn situasjon. Lykke til! Anonymous poster hash: 3c75d...1b4
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Ser jo at det beste er å fortelle han det . Men han er borte nå og da må jeg si det over tlf eller sms , og det er vel litt drøyt ? Jeg er så nervøs :/ Anonymous poster hash: 774c7...40b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Ring ham med en gang. Synes han har rett til å vite. Anonymous poster hash: 5909c...f23
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Jeg skal fortelle han det ;/ ønsk meg lykke til Anonymous poster hash: 774c7...40b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Lykke til Anonymous poster hash: 2b084...f1d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Takk , fortalte han nå at han måtte si ifra når han var ledig så jeg kunne ringe fordi vi måtte prate , fikk tilbake - jeg Håper virkelig ikke du er gravid .. Blei ikke akkuratt mer beroliget nå.. Tror nesten jeg trekker meg nå.. Anonymous poster hash: 774c7...40b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Iom at han svarte slik så mistenker han det, og du må iallefall fortelle det.... han fortjener å vite Anonymous poster hash: 3c5e6...4ce
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 Han bør få vite det. Selv om han ikke vil ha barnet så bør han i det minste vite at han har vært med på å lage et barn (ikke bare din "feil") og at han er med på beslutningen om å avslutte dette livet (heller ikke bare din "feil"). Dere var to som hadde sex, to som ble gravide, og er nå to som tar abort. Anonymous poster hash: 5909c...f23
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #12 Skrevet 3. august 2014 Gikk ikke så bra ! Han tror visst alt er en dans på roser , at jeg kommer smilende ifra en abort og alt er som før ! Men jeg drar nå på timen imorgen og ser Ann hva de sier ! Takk for gode råd Anonymous poster hash: 774c7...40b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #13 Skrevet 3. august 2014 Husk at man virkelig kan angre på en abort. Har aldri hørt om noen som har angret på et barn de har fått! Lykke til uansett hva du velger å gjøre! ( Det er et veldig vanskelig valg) Anonymous poster hash: 5c2ea...d65
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #14 Skrevet 3. august 2014 Husk at man virkelig kan angre på en abort. Har aldri hørt om noen som har angret på et barn de har fått! Lykke til uansett hva du velger å gjøre! ( Det er et veldig vanskelig valg) Anonymous poster hash: 5c2ea...d65 Veldig enig med deg! Han sa han skulle ønske jeg kunne sagt det med engang så vi hadde vært sammen om det disse ukene , så kanskje ting hadde vært annerledes ! Men han er så gammeldags , skal vi ha dette barnet må vi selge leilighetene å kjøpe hus og jeg må love å stå ved hans side resten av livet . Han er livredd for hva folk vil si , iog med at vi kun dater ennå. Men som jeg sa til han , jeg må ta en time av gangen. Jeg møter opp imorgen på sykehuset , men om jeg gjennomfører må jeg føle etter på veien ! Anonymous poster hash: 774c7...40b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #15 Skrevet 5. august 2014 Håper det går bra med deg og at du tokk det valget som var riktig for deg Anonymous poster hash: 4ab01...cfe
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #16 Skrevet 5. august 2014 Husk at man virkelig kan angre på en abort. Har aldri hørt om noen som har angret på et barn de har fått! Lykke til uansett hva du velger å gjøre! ( Det er et veldig vanskelig valg) Anonymous poster hash: 5c2ea...d65 Veldig enig med deg!Han sa han skulle ønske jeg kunne sagt det med engang så vi hadde vært sammen om det disse ukene , så kanskje ting hadde vært annerledes ! Men han er så gammeldags , skal vi ha dette barnet må vi selge leilighetene å kjøpe hus og jeg må love å stå ved hans side resten av livet . Han er livredd for hva folk vil si , iog med at vi kun dater ennå. Men som jeg sa til han , jeg må ta en time av gangen. Jeg møter opp imorgen på sykehuset , men om jeg gjennomfører må jeg føle etter på veien ! Anonymous poster hash: 774c7...40b Selvfølgelig må du ikke selge leiligheten, kjøpe hus og gifte deg, vi lever i 2014, ikke 1814! Om du beholder finner dere ut av forholdet etterhvert, det viktigste er samarbeid og respekt, blir dere kjærester så blir dere det, blir dere ikke så får nok barnet et godt liv likevel. Anonymous poster hash: 6e568...5bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå