Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Når deres holdninger og oppførsel går utover barna. Kuttet ut mine foreldre pga dette. Barna har det bedre, samme med meg og mannen. Anonymous poster hash: c7746...e13
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Når de ikke hjelper oss så mye som vi trenger, med tanke på barnepass, penger og hjelp til oppussing osv. Anonymous poster hash: 34fac...8a6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Når de ikke hjelper oss så mye som vi trenger, med tanke på barnepass, penger og hjelp til oppussing osv. Anonymous poster hash: 34fac...8a6 Seriøst? Anonymous poster hash: c7746...e13
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Vi kuttet ut dypt fanatisk relgiøse svigerforeldre. Hans mor var ikke en god forelder for min mann, og han ønsket ikke å ha noe med de å gjøre når han ble voksen og de ble mer og mer hysteriske i sin fremtoning. Vi er ikke kristne selv, og har ingen behov for at en bestemor forteller ungene våre hvem som havner i himmelen og hvem som må brenne i helvete. I tillegg ser damen spøkelser og demoner over alt. Det satt langt inne hos meg å kutte de ut, men da fordi jeg har ett så godt forhold til min familie at det nesten var utenkelig tanke å ikke ha kontakt med de. Min mann har det klart bedre uten de i sitt liv. Anonymous poster hash: 18a1e...0b0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Tja... (seksuelt) misbruk, fysisk eller psykisk mishandling, noen typer av fanatisme som blir påtvunget f.eks - med andre ord, alvorlige ting.... Tolererer ganske mye og tenker at ungene oppdras (mest) hjemme og vil kunne ta inn mye som er annerledes uten å lide eller ta skade av det. Men hvis de er veldig merkelige, annerledes eller har heelt annen livsstil eller syn på ting, så vil det så klart påvirke hyppigheten av kontakten Anonymous poster hash: fcb69...2d5
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Vi har kontakt med svigermor nå. Men om/når ungene begynner å merke forskjellsbehandlingen (avlyse avtaler med våre barn for å heller være med de andre barnabarna) er det nok nok. Kan leve med at hun er sur og slenger dritt til meg men at ungene skal bli lei seg orker jeg ikke. Ville vel kanskje ikke kuttet helt ut heller, men vi hadde ikke tatt kontakt mer. Anonymous poster hash: 6eaf7...19f
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 MYE! min egen familie? ingen ting, er så mektig lei av at de hakker & klager på allt jeg gjør.. Anonymous poster hash: f3d45...1cd
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #9 Skrevet 4. august 2014 Vi måtte kutte kontakten med min manns mor for 3 år siden. Hadde jeg visst hva som ventet hadde vi fulgt "keep your friends close but your enemies closer". Vi kan ikke ha noe kontakt med øvrig familie på den siden, ei heller min manns småsøsken. Vi har besøksforbud på henne, men likevel blur barna våre oppsøkt på skolen, og vi blir fulgt etter i perioder. Dessverre gir brudd på besøksforbud bare bøter, hun er psykisk syk og politi og helsevesen er uenige om hvem som har ansvar for henne. Fordi det KUN er utelukkende psykisk terror hun driver med får hun ingen straff. Anonymous poster hash: 3388f...f31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå