Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Tenkte å prøve denne osten i stede for vanlig Norvegia, men lurer på om det er lurt å steke pizzaen litt før osten kommer på? Mener å ha et vagt minne om at denne osten svir seg lettere? Anonymous poster hash: 49878...855
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Det kan være en fordel hvis du liker godt stekt pizza/sprø bunn. For sant som du sier, denne osten blir ca dobbelt så raskt stekt som vanlig ost 😊 Anonymous poster hash: fde87...b1a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Har alltid mosarellaost ost på. Bruker fersk mosarellaost, skjærer den opp i terninger. Klarer helt fint 12-15 min i ovnen på 250g den. Anonymous poster hash: c8911...9ae
Light of my life Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Bruker alltid mozzarella. Aldri hatt problemer med at osten ikke tåler steketiden.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Er lettere når man bruker fersk mozzarella ja, da smelter den ikke like fort. Smaker himmelsk, mmmm. Anonymous poster hash: 20e30...fed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå