Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Må spørre anonymt for det er litt pinlig. De to framtennene nede er blitt helt "gjennomsiktlig" grå på farge, og er mye mindre enn de andre blitt. Man kan se noe i midten av begge tennene, (er det beinmargen mon tro?) De andre tennene er hvite og fine, og tennene pusses selvfølgelig. Begge er litt løse også heldigvis. ( melketenner) Det er ikke vondt eller noe. Han har ikke hatt noen skader mit munnen som vi vet om hvertfall, og har ikke sett ham gnisse tenner, men det skjer vel kanskje helst om natten. Må jo kontakte tennlegen, men er på ferie enda og gruer meg veldig da jeg er redd hsn vil tro vi ikke har tatt vare på dem. (Ja bim/dib gjør vel en litt paranoid) Anonymous poster hash: ee883...684
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Det er ikke benmarg i tenner At de har skiftet farge kan være så enkelt som at de er iferd med å løsne, men dersom han har fått slag mot tennene kan det være verre.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Tenner som er løse og som han snart mister.. Hjelpes hva er du redd for? Har du rent mel i posen så legg fra deg bekymringene. Tviler sterkt på at det er beinmargen, men at tennene er klare for å byttes ut Anonymous poster hash: c2459...ddf
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Ok ikke benmarg da, men det innerste i tannen. Men hva er årsaken til at de blir slik da? Noen andre som har opplevd det? Anonymous poster hash: ee883...684
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 fremtennene til min yngste ble blå da de løsnet. Det er neppe nerven du ser heller, ettersom tannen er så langt ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå