Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Jeg er absolutt ikke redd for bakterier, men der må jeg si jeg gremmes. Det er støv og kattehår overalt. Badet ser ut som det aldri har blitt vaska. Unge sine sokker og knær ble brune etter 5min på gulvet. Glassene vi brukte var tydelig ikke vasket godt nok. Mannen min er litt oppgitt over meg for at jeg ikke vil besøke de så ofte. Men jeg orker knapt og drikke en kopp kaffe når vi er der. Er jeg urimelig her? Anonymous poster hash: 315a7...d98
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Du er ikke urimelig. Mamma er en sånn "skitlugg" som aldri støvsuger, aldri vasker, røyker inne, lufter ikke og det er fettete og ekkelt over alt. Jeg er svært sjelden på besøk hos henne. Det er så ekkelt og skitat at jeg hæres ikke.... Anonymous poster hash: 5810d...9a6
aanonym Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 (endret) Om du er urimelig eller ikke, kan ikke vi avgjøre. Det er sykt skittent hos min far også. Likevel besøker vi ham, ellers vil vi og barna knapt sett ham gjennom året. Jeg passer på å vaske/rydde litt hver gang jeg er der, kanskje det er et tips for dere også? Noen er skitne, noen røyker mens andre banner eller klager på alt. Det er mange mennesker som ikke er helt 'A4', men vi kan da ikke kutte dem ut for det? Han er den eneste forelderen jeg har, må bare 'ta til takke' med ham:) Endret 3. august 2014 av aanonym
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Hos svigers her er det også skittent.. Det SER ikke skittent ut, badet osv ser rent ut, men etter fem min med krabbing på stuegulvet, er ungen skitten på knærne... Anonymous poster hash: 408a1...154
Love my kidz Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Er sånn skittent hos min svigerfar også, minus kattehår. Vi drar dit på kaffe en sjelden gang, men blir aldri så lenge at vi må på do, for det hæler vi ikke Føler ikke vi kan sie noe.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Om du er urimelig eller ikke, kan ikke vi avgjøre. Det er sykt skittent hos min far også. Likevel besøker vi ham, ellers vil vi og barna knapt sett ham gjennom året. Jeg passer på å vaske/rydde litt hver gang jeg er der, kanskje det er et tips for dere også? Noen er skitne, noen røyker mens andre banner eller klager på alt. Det er mange mennesker som ikke er helt 'A4', men vi kan da ikke kutte dem ut for det? Han er den eneste forelderen jeg har, må bare 'ta til takke' med ham:) Hvis det er sykt skittent hjemme hos et voksent menneske er det lov å reagere! Ja du må at til takke med han som far men det må ikke innebære at du er hjemme hos han,siden det er så ekkelt. Fysj! Hadde aldri gått på besøk til de folkene som beskrives her. Med unger som sitter på gulvet. Har problemer bare med å dra til familie det det er "greit nok" men hundehår overalt! Lukter bikkje så fort man åpner døra. Vel hjemme igjen er det hundehår på alle våre klær og vi lukter gammel steksky siden vifta ikke brukes. Opp fra sofan og vask hjemmet sier jeg bare! Anonymous poster hash: 97812...d60
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Om du er urimelig eller ikke, kan ikke vi avgjøre. Det er sykt skittent hos min far også. Likevel besøker vi ham, ellers vil vi og barna knapt sett ham gjennom året. Jeg passer på å vaske/rydde litt hver gang jeg er der, kanskje det er et tips for dere også? Noen er skitne, noen røyker mens andre banner eller klager på alt. Det er mange mennesker som ikke er helt 'A4', men vi kan da ikke kutte dem ut for det? Han er den eneste forelderen jeg har, må bare 'ta til takke' med ham:) Han kuttes absolutt ikke ut, han er velkommen til oss når som helst. Og vi har et ganske godt forhold, syns jeg. Men han bor 2.5timer unna, så vi må bruke toalettet der og de har gjerne lagd middag til oss når vi kommer. Men jeg forstår ikke at både samboeren og svigerfar orker og bo sånn. Eller at de ikke skjemmes av å få folk på besøk. Hi Anonymous poster hash: 315a7...d98
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Foreslå vaskehjelp Anonymous poster hash: 74b5d...9fe
aanonym Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Om du er urimelig eller ikke, kan ikke vi avgjøre. Det er sykt skittent hos min far også. Likevel besøker vi ham, ellers vil vi og barna knapt sett ham gjennom året. Jeg passer på å vaske/rydde litt hver gang jeg er der, kanskje det er et tips for dere også? Noen er skitne, noen røyker mens andre banner eller klager på alt. Det er mange mennesker som ikke er helt 'A4', men vi kan da ikke kutte dem ut for det? Han er den eneste forelderen jeg har, må bare 'ta til takke' med ham:) Hvis det er sykt skittent hjemme hos et voksent menneske er det lov å reagere! Ja du må at til takke med han som far men det må ikke innebære at du er hjemme hos han,siden det er så ekkelt.Fysj! Hadde aldri gått på besøk til de folkene som beskrives her. Med unger som sitter på gulvet. Har problemer bare med å dra til familie det det er "greit nok" men hundehår overalt! Lukter bikkje så fort man åpner døra. Vel hjemme igjen er det hundehår på alle våre klær og vi lukter gammel steksky siden vifta ikke brukes. Opp fra sofan og vask hjemmet sier jeg bare! Anonymous poster hash: 97812...d60 Ikke så enkelt, han bor laaangt unna og det er ingen andre overnattingssteder i nærheten.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Ikke like ille hos svigermor, men jeg vil helst ikke spise eller drikke noe der. Mannen har etterhvert skjønt hvorfor. Hun røyker, greit nok det siden det er hennes hjem, men det lukter så surt og ekkelt der at jeg blir uvell mange ganger. Mine foreldre røyker også inne, men det lukter knapt røyk der selv om vi kommer rett etter de har røyket i forhold. En gang vi var innom skrøt hun så av vaskehjelpen som hadde vært der samme dag, og jeg så mannen sperret øyne opp for det første vi møtte da vi kom inn var fult av hundehår i gangen og en grusom lukt. Kjentes ut som hun hadde glemt rått kjøtt på benken noen dager. Så han vegret seg for å ta imot kaffekoppen med leppestift merker på. Og han fortalte meg i ettertid at han skjønte nå at jeg hadde problemer med å være på besøk hos henne, for nå så han hvordan det var hos henne. Han var oppvokst med slikt, så for han var det ikke unormalt, men nå som han hadde det anderledes hjemme så han det og syns det var ekkelt. Anonymous poster hash: accc0...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå