Gå til innhold

Dere som har reist på ferie til Gol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å ta med meg sønnen min og ta toget til Gol neste helg. Noen som har gjort det, er det greit å ta tog med barn? Og hvor på Gol bodde dere og hva gjorde dere på?

Anonymous poster hash: e543b...d4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pers hotell. Tropicana er fint å bade på og de har også bowling. Ikke tatt tog .

Skrevet

Jeg tok toget til gol med sønnen min å det gikk helt fint :)

Skrevet

Bergensbanen er super å ta med barn. Jeg bor i nærheten av gol, og tar ofte toget med ungene til oslo eller bergen. Bestill i familievogna, ha med matpakke og litt leiker ( avh av barnets alder selvsagt). Tropicane badeland, middelalderparken med litt ulike aktiviteter. Dersom barnet ditt er i skolealder, ville jeg heller vurdert ål, og bodd i hallingdal feriepark. Med klatrepark og diverse. Fiskemuligheter både på gol og ål om det er noe dere liker. Hallingdal er et flott sted!☺

Anonymous poster hash: a3b59...e28

Skrevet

Hadde vært forsiktig med å dra i tropicana. Er sykt mye klor i vannet (de renser det sjelden) så blir fort syke utslett. Servicen der er også veldig dårlig

Skrevet

Hadde vært forsiktig med å dra i tropicana. Er sykt mye klor i vannet (de renser det sjelden) så blir fort syke utslett. Servicen der er også veldig dårlig

Var på Gol og Tropicana for et par uker siden. Vi er fem stk, bl.a en med atopisk eksem, og ingen fikk utslett. Servicen var også helt strålende. Vi har tre barn fra 1-10 år og alle koste seg. Så jeg deler ikke din mening :)

Anonymous poster hash: 0dba3...e3f

Skrevet

Gol? Hvorfor skulle noen ville dra til Gol? Finnes ingenting å gjøre der. 

Anonymous poster hash: e7ec6...775
Skrevet

Jeg liker mange steder i Hallingdal, men Gol? Et veikryss med et nedslitt hotell med svømmebasseng, og jernbanestasjon. Hva ellers finnes der, mener jeg?

Anonymous poster hash: 9bd49...635

Skrevet

Hvor gammel er gutten? Bjørneparken på Flå er helt herlig for barn nå :) Ellers er Gol helt fint for en liten tur. Tropicana og bowling er stas for de små :)

Skrevet

Var på Gol og Tropicana for et par uker siden. Vi er fem stk, bl.a en med atopisk eksem, og ingen fikk utslett. Servicen var også helt strålende. Vi har tre barn fra 1-10 år og alle koste seg. Så jeg deler ikke din mening :)Anonymous poster hash: 0dba3...e3f

Jo er såpass ille at tillot med Geilomo Barnesykehus på Geilo nekter å ta med barn ditt og anbefaler ikke foreldre å ta med barn med eksem ditt pga det høye klor innholdet.

Har et barn som så ut som ei ribbet høne etter 10 min i bassenget der. Så jo det er så ille

Skrevet
Jo er såpass ille at tillot med Geilomo Barnesykehus på Geilo nekter å ta med barn ditt og anbefaler ikke foreldre å ta med barn med eksem ditt pga det høye klor innholdet.

Har et barn som så ut som ei ribbet høne etter 10 min i bassenget der. Så jo det er så ille

Er jo fullt mulig at de har tatt det til seg og skjerpet seg. De er jo ikke heeeelt idioter, så de også forstår at de ikke kan fortsette å ha det så ille uten at det går hardt ut over ryktet og dermed risikerer å miste kunder.

Siden annie over her nylig har vært der så vil jeg tro de har fått orden på det?!

Anonymous poster hash: 5a7d9...e59

Skrevet

Bare tull. Tropicana er ikke ille

Anonymous poster hash: ab534...238

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...