Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Jeg har fått meg ny kjæreste. Hvor lenge bør jeg vente til barna får møte han? Anonymous poster hash: a8723...dbe
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 1 år. Minimum 7 med. . Da begynner hans sanne seg og vise seg! Anonymous poster hash: 9d356...b1a
4barns mor Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Det er noe du og kjæresten din må bli enige om
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 1 år? Det var lenge. Er det vanlig å vente så lenge? Anonymous poster hash: a8723...dbe
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Hva med å fortelle om ham? Eller bør man ikke gjøre det før de møter han? Jeg bor på en liten plass, og hvis jeg begynner å gå ut med en fyr så vil det nok ikke være lenge før ryktene om det går. Det må jo være bedre for ungene å høre det fra meg enn fra skolekamerater selv om det er tidlig?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 1 år? Det var lenge. Er det vanlig å vente så lenge? Anonymous poster hash: a8723...dbe Bryr deg om barna dine så prater du med dem om dette etterhvert. Er dette mannen i ditt liv så hva så om det trengs ett år? Snakk om ta hensyn til barna! Anonymous poster hash: 38ec3...583
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Selvfølgelig bryr jeg meg om barna mine. Vi bor på ett lite sted. Redd for at ryktene vil nå de før enn det er gått ett år. Anonymous poster hash: a8723...dbe
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 De kan kanskje møte han som venn først? Spørs litt hvor gamle de er:) Anonymous poster hash: 673f9...e36
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 De er i alderen 3-13. Hvor lenge ventet dere andre? Anonymous poster hash: a8723...dbe
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Jeg har en 13 åring, som er ekstremt nysgjerrig. Så hun får med seg alt. Har og omtrent aldri barnefri, så her må dessverre barna møte en kjæreste tidlig. Da de var yngre ble kjæresten presentert som venn. Det funker ikke lenger grunnet 13 åringen. Anonymous poster hash: 07f01...977
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 Det finnes ingen fasit på dette. Det kommer først og fremst an på hvor sikre du og denne kjæresten er på hverandre, og dere begge er seriøse på at dere ønsker et langsiktig forhold. Å presentere barna bare fordi man er hodestups forelsket er ikke lurt, men har begge langsiktige planer med den andre så tror jeg ikke det finnes noen fasit på hvor kort eller lang tid som bør gå før barn blir presentert. Det er ikke slik at det skjer noe magisk når man i hemmelighet har vært kjærester i nøyaktig ett år Og som flere nevner - det er langt bedre at en 13-åring får vite av deg at du har en kjærest enn om h*n får vite det av andre. Anonymous poster hash: 3b28f...91b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå