Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Et spørsmål til dere, Når barnet deres går på offentlig toalett, lar du hun/han sitte rett på doringen da? Eller legger du papir på først? Er jo ikke alle toaletter som er så delikate. Har kommet til å tenkt spesielt over dette nå i sommerferien. Men de må jo få gå på do. Vil gjerne ha synspunkter på dette. Min datter er 4 år. Har deres barn noen 'toalettbesøk-regler' som dere har lært dem? Takker for svar! Anonymous poster hash: 7e874...010
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Jeg har en jente på 6 år, og hvis hun går på offentlig toalett legger jeg alltid papir på først. Men jeg synest det er ekkelt uansett for hun tar alltid på kanten når hun sitter der. Føler meg litt hysterisk da:-) Anonymous poster hash: abec6...010
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Ja, datteren min tar alltid på kanten også. Og legger ned dolokket etterpå. Føler meg litt hysterisk jeg også! Men føler liksom at det ikke er greit når jeg tydelig ser urin på ringen/under lokket... Anonymous poster hash: 7e874...010
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Regner med at du og barna vasker hendene etter dobesøket? Får bruke skogen neste gang så slipper dere hysteriet. Anonymous poster hash: b633c...7d7
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Hun sitter rett på doringen, og tar ofte på den hun også. Vi vasker hendene godt og tenker ikke mer på det. Før la jeg alltid på papir selv, men nå gidder jeg ikke. Dersom det ser ok ut setter jeg meg ned, ser det grisete ut sitter jeg på "huk" over. Er det veldig grisete do, holder jeg datteren min over slik at hun ikke sitter på ringen, men da skal det se ille ut. Ingen av oss har noen gang hatt noen problemer pga dette. Anonymous poster hash: 40185...3da
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Jeg prøver å ikke tenke så mye på det (grøss ) og ikke fortelle barna om alt jeg syns er ekkelt eller som eventuelt må passes på... MEN vaske hender er viktig og det lærer jeg barna mine Anonymous poster hash: 9f954...3ed
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Flere synspunkter? Anonymous poster hash: 7e874...010
☆☆☆ Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Set ho rett på ringen, evt etter å ha vaska av om doen er skitten. Sjølv er eg kresen på offentlige dassar, har ikkje vore oppi ein veldig skitten do med ungen enda heldigvis.
Gjest Antarctica Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Ta med antibakterielle våtservietter og vask av først, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå