Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Har skikkelig vondt i korsryggen og i hoftene. Får vondt av å gå.sove og sitte. Anonymous poster hash: df85d...d71
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Jeg har det samme, har bekkenløsning og trokanterbursitt (hoftebetennelse) på begge sider. Ble sykemeldt og gikk til behandling, det hjalp en periode, men nå er det like ille som før igjen. Har sikkert noen med at magen har vokst og det derfor har blitt større belastning (første gangen hadde jeg ikke mage enda). Har vært sykemeldt siden jeg var fire måneder på vei og blir det ut svangerskapet. Anonymous poster hash: 26b6b...5cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå