Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Fortell, fortell:P Synes sånt er så gøy å lese:) Anonymous poster hash: 0b723...dda
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Finner du fram popcornposen? Anonymous poster hash: 9354c...e04
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Skulle gjerne gjort det! Men jeg er på iphone og får bare opp emoji ikonene. Men jeg kan finne frem sjokoladen og vin! 😆🍷🍫 Hi Anonymous poster hash: 0b723...dda
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Kjenner ei som er veldig alternativ og merkelig. Hun er typen som plutselig kan melde seg ut av samtalen for å sette seg ned i lotusstilling og begynne å "humme". "Ohhm, ohhm...." og så lukker hun øynene. Jævlig merkelig opplegg. Og så tror hun på engler, at alle kan helbrede seg selv (har du kreft så kan du tenke deg frisk) samtidig som hun syter over diverse diffuse sykdommer hun har (hun kan visstnok ikke tenke seg frisk... hehe). Hun er veldig opptatt av energier, hun kunne feks. ikke besøke meg der jeg bodde før fordi det var en merkelig energi på vaskerommet (hadde hun noe på vaskerommet å gjøre?) og spiser ukesvis mat med samme farge (1 uke med bare grønn mat, en uke med bare rød mat osv.). Hun sier at hun er dyretolk osv. Hun har en datter som hun påstår er både synsk, klasynt og kan føle hva andre barn mener. Synd at datteren ofte føler feil og havner i klammeri med andre barn. Hun oppmuntrer barnet til å heller føle enn å kommunisere. Merkelig barneoppdragelse... Hun er utrolig merkelig. Bor ikke på samme sted som henne lengre og, uten å være klasynt, så tror jeg at det er helt greit Anonymous poster hash: a0947...923
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Vi har ei, litt langt ute i slekta. Hun tror på alt som er alternativt, og det har ballet på seg opp gjennom årene. Ekteskapet startet å skrante for noen år siden, da fylte hun huset med krystaller og annet dill som skulle ordne opp i forholdet. Da det ikke virket, så kontaktet hun en eller annen synsk person, for hun mente at mannen hennes måtte være besatt av ånder, siden han ikke elsket henne lenger, så hun ville at han skulle "renses". Han ville ikke det, naturlig nok, og flyttet ut fra krystallene, englefjærene, ungene og kona. Hun brukte visstnok tusenvis av kroner på å få han fjernhealet, så han skulle komme tilbake, men hun nektet å møte han, snakke med han eller komme til mekling på fvk. Anonymous poster hash: f12ea...ffd
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Det er vel ikke sånn kjempealternativt,nen kjenner ei voksen dame som er helt hekta på lego. Bruker tusenvis av kroner på store legosett og har hele huset fyllt av lego. Bor alene,rart nok Anonymous poster hash: 9b7b8...1fc
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Dytt Anonymous poster hash: 0b723...dda
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #8 Skrevet 5. august 2014 Eksen til en venn av meg, snakker med dyr. OK? Ikke så spesielt i dagens samfunn kanskje. Men disse dyrene trenger ikke nødvendigvis i samme landsdel som henne eller i det hele tatt være levende. Anonymous poster hash: da1a4...334
Edelweis Skrevet 5. august 2014 #9 Skrevet 5. august 2014 Ja, min mor og min tante på pappa sin side.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #10 Skrevet 5. august 2014 Eksen til en venn av meg, snakker med dyr. OK? Ikke så spesielt i dagens samfunn kanskje. Men disse dyrene trenger ikke nødvendigvis i samme landsdel som henne eller i det hele tatt være levende. Anonymous poster hash: da1a4...334 Hahahahahaha! Spesielt å prate med døde dyr ja, enig Anonymous poster hash: c1425...d4d
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. august 2014 #11 Skrevet 5. august 2014 Jeg er ikke så alternativ men fryktelig rar da... Tells det :p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå