Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Hva anbefaler dere? Jenta mi er 6 år. I barnehagen hadde hun Didrikson regnsett med seler og flis i buksa, var veldig fornøyd med det og vurdere å kjøpe det samme i år. Men er usikker på om hva som er mest praktisk på skolen? Seler eller ikke... Anonymous poster hash: 4fba5...35a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Jeg har en som skal begynne i 2.klasse nå. Han trengte ikke nytt regntøy i fjor, så vi bare fortsatte med det samme regntøyet med seler og jeg så at de fleste andre hadde det samme. Nå trenger han nytt regntøy og nå er jeg litt usikker på om jeg kjøper med eller uten seler, selv om jeg ikke er i tvil og at seler egentlig er det mest fornuftige, er jeg redd han blir omtrent den eneste med det... Anonymous poster hash: d8456...2d3
Elsker livet Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Til mine har jeg allværsjakke og bukse. Den ene buksa er fra polarnopyret, der kunne vi ta bort selene. Mine har ikke sagt noe om seler eller ikke, men jeg tror de foretrekker at det går raskt å få buksa på.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Har goretex bukse og jakke til mine skole unger. Funker fint som fy. De trenger ikke oljeklær på skolen SFO! Bor i Bergen. Anonymous poster hash: 6c563...630
Mamma_til_2 Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Her har 7åringen allverstøy fra didrikson og regntøy ( regntøyet brukes minimalt, men skolen ønsker at alle skal ha det) så har hun regntøy som ikke er slitt/ hullete så la henne bruke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå