Gå til innhold

Hvordan lage lapp på kosedyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke lapp på kosen til gutten min som begynner i barnehagen nå.Hvordan kan jeg lage noe for å merke?
Tips? :) 

Anonymous poster hash: c5087...883
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta med favorittkosedyret i barnehagen, veldig kjedelig hvis han er avhengig av det om kvelden for å sove og det viser seg at noen har lagt det på feil plass og bestemoren som hentet barnet med den plassen har tatt kosedyret med seg hjem... For å navne kosedyret hadde jeg brukt lapper til å sy på. De lappene bruker jeg på ulltøy også.

Anonymous poster hash: 84ed7...de0
Skrevet

Ikke ta med favorittkosedyret i barnehagen, veldig kjedelig hvis han er avhengig av det om kvelden for å sove og det viser seg at noen har lagt det på feil plass og bestemoren som hentet barnet med den plassen har tatt kosedyret med seg hjem... For å navne kosedyret hadde jeg brukt lapper til å sy på. De lappene bruker jeg på ulltøy også.

Det er sant og heldighvis er han ikke avhengig.Han har flere som han sovner med :)

Men hvilke lapper bruker du?

Skrevet

Det er sant og heldighvis er han ikke avhengig.Han har flere som han sovner med :)

Men hvilke lapper bruker du?

Sånne som alle hadde da vi var små, i stoff som er til å sy på. Husker ikke hvor jeg kjøpte dem, bestilte sist for 3 år siden til yngste og har fortsatt igjen, så bruker dem ikke så mye :) Skriver med tusj på lappen på det aller meste av klær, bortsett fra hjemmestrikket ull hvor jeg bruker de samme lappene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...