Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Det er ikke lapp på kosen til gutten min som begynner i barnehagen nå.Hvordan kan jeg lage noe for å merke?Tips? Anonymous poster hash: c5087...883
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Ikke ta med favorittkosedyret i barnehagen, veldig kjedelig hvis han er avhengig av det om kvelden for å sove og det viser seg at noen har lagt det på feil plass og bestemoren som hentet barnet med den plassen har tatt kosedyret med seg hjem... For å navne kosedyret hadde jeg brukt lapper til å sy på. De lappene bruker jeg på ulltøy også. Anonymous poster hash: 84ed7...de0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Ikke ta med favorittkosedyret i barnehagen, veldig kjedelig hvis han er avhengig av det om kvelden for å sove og det viser seg at noen har lagt det på feil plass og bestemoren som hentet barnet med den plassen har tatt kosedyret med seg hjem... For å navne kosedyret hadde jeg brukt lapper til å sy på. De lappene bruker jeg på ulltøy også. Anonymous poster hash: 84ed7...de0 Det er sant og heldighvis er han ikke avhengig.Han har flere som han sovner med Men hvilke lapper bruker du? Anonymous poster hash: c5087...883
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Ikke ta med favorittkosedyret i barnehagen, veldig kjedelig hvis han er avhengig av det om kvelden for å sove og det viser seg at noen har lagt det på feil plass og bestemoren som hentet barnet med den plassen har tatt kosedyret med seg hjem... For å navne kosedyret hadde jeg brukt lapper til å sy på. De lappene bruker jeg på ulltøy også. Anonymous poster hash: 84ed7...de0 Det er sant og heldighvis er han ikke avhengig.Han har flere som han sovner med Men hvilke lapper bruker du? Anonymous poster hash: c5087...883 Sånne som alle hadde da vi var små, i stoff som er til å sy på. Husker ikke hvor jeg kjøpte dem, bestilte sist for 3 år siden til yngste og har fortsatt igjen, så bruker dem ikke så mye Skriver med tusj på lappen på det aller meste av klær, bortsett fra hjemmestrikket ull hvor jeg bruker de samme lappene. Anonymous poster hash: 84ed7...de0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå