Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Vi har et vennepar der mannen under 2 forskjellige anledninger har røpet at han har vært utro opptil flere ganger mot sin samboer. Uten noen tydelig anger. De har vært sammen i rundt 6 år og har 2 barn sammen. Sett utenfra så ser ikke forholdet deres videre lykkelig ut noe han også har sagt rett ut i fylla. Mye krangling, småkjefting, irritasjon, respektløshet.At de har det vanskelig og at han ikke har lyst til å ha bare en f..... resten av livet, at det blir for kjipt. Men at han ikke vil være alene heller.Jeg er nesten 100% sikker på at hun ikke vet om utroskapen. Men er det min sak å blande meg inn i deres forhold...? Hun er ikke en bestevenninne. Dette er mannen sin kamerat og hans samboer som vi har vært en del sammen med.Samtidig synes jeg det er ille at hun går rundt og er uvitende mens vi sitter der og vet.. :-( Anonymous poster hash: 292e6...201
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Be han fortelle det selv! Evt si til han at hvis du ikke sier det selv så gjør jeg det Anonymous poster hash: d98e4...d3e
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Begge deler er feil. Jeg visste også om utroskap en gang. Jeg valgte å ikke si noe. Eller dvs, jeg truet den utroe parten om å sladre. De er fortsatt sammen i dag, fem år etter. Og de virker faktisk veldig lykkelige. Den som var utro unngår meg som best h*n kan og det kan jeg leve med. Anonymous poster hash: d23cd...bfe
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Mannen min var utro. Det var flere som visste om det, men ingen brydde seg med å fortelle meg det. Det føltes som et dobbelt svik! Han var utro og jeg var nesten den siste som fikk vite om det. Så liten, så liten jeg følte meg Helt grusomt at andre visste noe om vårt liv uten å inkludere meg i det de visste. Fortell henne det! Hun fortjener å vite. Anonymous poster hash: 217d6...e1e
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Jeg er enig med den siste her. Jeg tror smerten ved å skjønne at mange andre har visst og ikke fortalt, kan være ødeleggende for et menneske. Vær så snill å tving mannen til å fortell det, eller fortell det selv. Hvis kona skulle bli sint på deg(skyte budbringeren og så videre), er det bedre allikevel. Da har du gjort det du kan som medmenneske og medsøster. Anonymous poster hash: f43f2...e50
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Eksen min var utro. Forholdet var i grunnen over da jeg fikk vite det. Det fikk meg bare til å føle meg enda mer ubrukelig. Skulle ønske jeg ikke viste. Eneste eksen oppnådde med å si det var jo å lette egen samvittighet Anonymous poster hash: a5d93...7bb
Elskerhøsten2014 Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Ærlighet varer alltid lengst, men hadde bedt han om og fortelle det,hvis han ikke gjør det,sier du klart i fra at du gjør det
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Støtter de som sier at du bør be han fortelle det selv, f.eks. innen en uke, ellers gjør du det. Hun fortjener å vite det. Anonymous poster hash: 1c94d...18c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Hun bør absolutt få vite det, for når han er så løsmunnet så vil hun garantert få vite det før eller senere, og da er før bedre. Skal en som har vært utro holde det for seg selv etterpå, så forutsetter det at man holder det HELT for seg selv. Anonymous poster hash: d7917...ba1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Mind your own buisness. Anonymous poster hash: 3f16c...b26
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 Vanskelig dette her. De har 2 små sammen og jeg tror at forholdet holder på å ryke uansett. Ihvertfall i løpet av ett år. Jeg ønsker ikke å påføre henne mer smerte men er helt enig med i at hun fortjener å vite. Spesielt når han "skryter" av erobringer til folk som kan si det videre. Jeg hørte først antydning til at han hadde vært utro for ett år siden, men da var hun høygravid og jeg ønsket ikke å gi henne et sjokk basert på ting jeg ikke var sikker på. Så jeg rettferdigjorde det med meg selv at det sikkert bare var skryt for han sa ingenting rett ut. Men nå har han sagt at det har vært flere damer i en sånn "høhø jeg er en hingst" samtale. Jeg tror at jeg skal si at han må si noe ja. Men redd for temperamentet hans. Mannen min beskytter meg selvfølgelig men han utromannen er en sånn type at han plutselig kan eksplodere.Mannen min har sagt nå at han skal si at han må fortelle det neste gang de er bare de to. At det ikke er rettferdig at hun ikke vet når omgangskretsen vet.HI Anonymous poster hash: 292e6...201
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå