Gå til innhold

Hvor mange timer sover dere på natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mange er ideelt for dere? Hvor mange timer sov dere før dere fikk barn, evt nå hvis barna sover hele natta?

Anonymous poster hash: bb7c8...cb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover ca 6 timer på hverdagene. Det er i minste laget......

Anonymous poster hash: c1107...fa0

Skrevet

8-9 timer gjør meg menneskelig. Etter jeg fikk barn og ble alenemamma er jeg heldig hvis jeg får 5 timer tilsammen ei natt.. Gjeeeeeesp!!!!

Anonymous poster hash: f52f0...96f

Skrevet

8 timer er optimalt for meg. Klarer meg med mindre hvis jeg MÅ, og hvis jeg har mulighet våkner jeg av meg selv etter ca 10 timer søvn.

Anonymous poster hash: 00450...c26
Skrevet

Sønnen min sover hele natten uten å våkne å han sover fra 19.00- ca 08.30 så kan få mange timer søvn om natten visst jeg bare klarer å legge meg tidlig.

Nå sover jeg ca 6 timer ettersom jeg legger meg så sent.

Anonymous poster hash: b7f58...bd6

Skrevet

Mellom fire og seks timer. Altfor lite... Har problemer med å sovne om kvelden... Før kunne jeg sove ut innimellom, men med barn blir jo det vanskeligere ;)

Anonymous poster hash: 4f25f...694
Skrevet

Skal føde om en uke og er oppe og tisser 1000 ganger så nå blir det kanskje 3-4timer :( Kunne jeg valgt selv så ville jeg ha sovet 8 timer. Gjorde det før jeg fikk barn. Til vanlig ligger jeg på mellom 5 og 7, kommer ann på hvor lenge barnet sover. Det blir aldri sammenhengende timer lengre. Etter jeg fikk barn så har jeg en tendens til å våkne veldig lett flere ganger om natten. Miss the good old sleeping days.

Anonymous poster hash: e97f0...9c0
Skrevet

Ca 7-8

Anonymous poster hash: ec05d...4ad

Skrevet

Før jeg fikk unger kunne jeg lett sove 10 timer i helgene, mens i hverdagen 8-9 timer. Etter at vi fikk unger, er jeg heldig får jeg sove 6t total siden lille tøtta våkner stadigvekk i løpet av natta. Heldigvis har storebror stort sovehjerte :)

Anonymous poster hash: dbd7f...1d3

Skrevet

7,5 time ser ut for å være ganske optimalt for meg, men det er ikke alltid jeg får så mye søvn. Vi har to barn med søvnvansker, så en del netter er urolige, men pleier likevel å få ca 6-7,5 time totalt ved å legge meg tidlig nok.

Og du, ikke "på natta", men "om natta" :)

Anonymous poster hash: 6bf81...8b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...