Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 La på meg en klesstørrelse i ferien. Nå etter en uke med lavkalori og masse proteiner har jeg gått ned 2 kg. Vekta lyver kanskje mtp vann i kroppen osv. Men trange klær uten stretch passer igjen så det har absolutt skjedd noe her. Eneste treninga jeg har gjort er en halv til en time med rockering hver kveld. Hipp hurra for rockeringen, anbefaler varmt til alle som er som meg, litt for travle og late til å komme seg ut, og som lagrer fett på magen! Anonymous poster hash: e8ef1...b94
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Har du sittet med rockeringen en time i sofaen? Dævven - det skal jeg og prøve! Anonymous poster hash: 0048f...8cb
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Hva slags rockering har du? Anonymous poster hash: 9b5ba...677
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Du tror det er rockeringen og ikke kostholdsendringen som har gjort det... Søtt... Anonymous poster hash: 420bf...156
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Rockeringeb ER effektiv! Mistet 8 cm rundt hoftene på 4 mnd. UTEN kostholdsendringer! Anonymous poster hash: d13e0...556
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Har en på 2 kg. Og ja, jeg er sikker på at det er rockeringen som skal ha æren . ved tidligere slanking har jeg aldri oppnådd markert midje. Hi Anonymous poster hash: e8ef1...b94
Gemini77 Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Har prøvd rockeringen til mamma og Kan ikke skjønne at noen kan stå å rocke i 30 min i strekk? Eller er det intervaller? Er jo så kjedelig og vondt..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Rockering er veldig effektivt, og den eneste tingen jeg vet om som faktisk kan punktslanke. Jeg har selv brukt den et par ganger, og selv om en vektnedgang vil komme av kosthold, vil rockeringen slanke og stramme opp midjen og magen. Når det er sagt, så bør du lese instruksjonene som følger med rockeringen HI. Du skal aldri rocke mer enn 20 minutter i strekk, og dersom det er lenge siden sist, så skal du begynne rolig slik som første gangen du tok ringen i bruk. Dvs en uke med maks 5 min, en uke med maks 10 min osv. Anonymous poster hash: 4a6af...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå