Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Jeg ble forgrepet meg over en uke siden, men jeg husker alt fra øyeblikket før jeg ble "tatt" og etter det som skjedde, jeg kan ikke huske hva som skjedde mellom og jeg er veldig bekymret for at jeg ikke skal bli tatt på alvor. Jeg har anmeldt alt, og tatt dna prøve og var på legevakten. Alt jeg husker var at jeg fikk panikk etterpå og spurte hvorfor han gjorde det, da fikk jeg svar om at jeg fortjente det. Jeg har litt sår og blåmerker og spor etter maling fra det stedet jeg var på. trusen var feil vei på. Jeg hadde drukket og dette skjedde på byen, jeg ba om hjelp fra folk men det var ingen som ville hjelpe meg og politiet kom tilslutt når to menn prøvde å banke meg opp da jeg spurte om jeg kunne få låne mobilen og ringe politiet. nå har jeg så dårlig selvfølese, jeg føler meg skitten og ekkel. og at det var min feil alt dette... jeg vet ikke om jeg vil gå videre med saken siden jeg husker ingenting som skjedde under det og med at jeg hadde drukket, jeg husker bare små detaljer.. Og jeg kjente ikke den personen som gjorde dette. tror dere en sak som dette vil bli tatt på alvor? Anonymous poster hash: f18ac...330
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Hei, ta kontakt med voldtektsmottaket der du bor. Evt fastlegen din å få henvisning til en profesjonell du kan snakke med. Om du har problemer med å snakke skriv det ned på ett ark å gi dem. Leste om en lignende sak i avisen her jeg bor, og om det var deg, så tar de dette på alvor. Prøver å intervjue folk som var i nærheten, ser på overvåkningsvideoer osv. Du fortjente IKKE dette, det er IKKE din feil og dette er alvorlig. Jeg håper han / de som gjorde dette blir tatt! Anonymous poster hash: be4e7...8b6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Uavhengig av om du anmelder eller ikke (noe jeg håper og synes du skal gjøre), må du få hjelp til å bearbeide hendelsen. Det kan være at du husker mer etterhvert. Og det var absolutt ikke din skyld. Klem til deg og lykke til. Anonymous poster hash: cdd8c...d4f
Gjest Antarctica Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Huff, dette var fryktelig lesning! Håper du får hjelp og at de som angrep deg blir tatt!!! Blackouten kan selvsagt ha med alkohol å gjøre, hvis du hadde alkohol i blodet da det skjedde. Men det er mest sannsynlig at du mistet hukommelsen fordi bevisstheten din ikke kan takle innholdet, det psykiateren kaller fortrengning. Sjelens egen måte å skåne seg på. Det vil komme tilbake litt etter litt. Håper det beste for deg, det kan bli en tøff tid framover!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Mulig det var overvåkningskamera i nærheten? Jeg reagerer masse på at ingen hjalp? Nordmenn i et nøtteskall.. Klem til deg. Håper det blir tatt alvorlig Anonymous poster hash: 68725...404
Gjest MMJ Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Klem... <3 ...har ikke noen råd å komme med, men fine råd fra de innleggene over da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå