Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Hadde kateter fra mandag til tirsdag, og torsdags kveld begynte det å gjøre litt vondt når jeg tisser. Skal sies at jeg hadde nokså kraftig smertelindring til da, så det kan hende det ville gjort vondt hele veien hvis ikke jeg hadde tatt smertestillende. Har hatt mange urinveisinfeksjoner, og de har ikke oppført seg som dette. Da må jeg feks på do hele tiden, bare for å presse ut et par dråper. Sånn er det ikke nå, jeg går normalt ofte på do. Men det svir/brenner når jeg tisser. Gruer for å gå på do. Noen som har erfaring med lignende, eller som har en formening om hva det kan være? Anonymous poster hash: 184a8...2c9
Wicked witch Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Du bør nok sjekke om du har fått en urinveisinfeksjon, det er stor sjanse for det ved kateterisering. Behøver ikke gi de samme symptomene. Ellers kan det jo ha blitt sårt, men da vil jeg tro det går over ganske fort.
Blomstogbier Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Alle gangene jeg har hatt kateter (rundt 5 ganger), har det ikke gjort vondt å tisse. Det har vært litt ubehagelig, men dersom du har smerter og vondt når du tisser, burde du ta det opp med legen. Jg har hatt UVI, det var vondt synes jeg.. Mulig det kan sitte forskjellige steder, men jeg fikk vondt i blæra/litt inn der..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Urinveisi infeksjon Anonymous poster hash: a85b1...639
<3 2G <3 Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Sjekk om du har fått uvi, ikke alltid den oppfører seg likedan som før. ( har selv ikke trodd det var det å gikk over en uke uten behandling, endte nesten med nyrebekkenbetennelse, det er ikke godt)
HvittHus Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Jeg har det nøyaktig slik når jeg har ligget med kateter, og jeg har ikke hatt uvi. Men jeg mistenker at jeg reagerer på gummien i slangen, og at den skaper irritasjon og hevelse.
Optatium Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Jeg ville ha kjøpt meg tranebærjuice og drukket et par liter sv det mens heg avventet litt. Gå til lege om det ikke bedrer seg innen et par dager.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Tusen takk for alle svar. I dag var det faktisk litt bedre, da kan det vel ikke være uvi? De gangene jeg har hatt uvi, blir det bare verre og verre til det evt ender med nyrebekkenbetennelse. Hi Anonymous poster hash: 184a8...2c9
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Jeg har også hatt smerter etter kateter, legen sa det var en irritasjon bare og at det var ganske vanlig. Jeg hadd et slikt litt murrende ubehag fra blære og urinrør ganske lenge uten at det var noe galt... Anonymous poster hash: 5a046...5d2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Jeg har også hatt smerter etter kateter, legen sa det var en irritasjon bare og at det var ganske vanlig. Jeg hadd et slikt litt murrende ubehag fra blære og urinrør ganske lenge uten at det var noe galt... Anonymous poster hash: 5a046...5d2 Da ser jeg det bare an, for det kjennes absolutt ikke ut som uvi. Mer som en irritasjon, som du sier. Hi Anonymous poster hash: 184a8...2c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå