Gå til innhold

Jeg digger hun Heitmann altså!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart, er ikke enig i alle hennes uttalelser, men synes dama er skikkelig tøff!! Smart er hun også, hvis ikke så hadde hun ikke vært så kjent og muligens tjene gode penger på det!!

Og jeg er ikke 20, men nærmere 40:))

Heia Heitmann!!

Anonymous poster hash: 076e8...d63
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Heitmann 😘😉

Anonymous poster hash: 2690c...05f

Skrevet

Eh ja vel, kan virkelig ikke si meg enig ;)

Anonymous poster hash: 51936...43a

Skrevet

Smart er hun også, hvis ikke så hadde hun ikke vært så kjent og muligens tjene gode penger på det!!

Det er ikke det at damen er smart, men det at det dessverre finnes fryktelig mange dumme mennesker som må frekventere bloggen hennes.

Anonymous poster hash: f98c0...2d1

Skrevet

Folk synes det er interessant og underholdende å følge med i livet hennes. Tror ikke hovedgrunnen er intelligens for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 89583...82f

Skrevet

Synes du uttalelsen om merkeklær til barn var ok? Morsomt når Fredly som faktisk har penger svarte henne på denne. Hun som må jobbe med telesex for å få råd liksom :-) Jeg har mer enn god nok råd til å kjøpe merker, så Heitmann blir bare trist, men synes du sånne kommentarer er ok for de barna der foreldrene ikke har råd til merker?

Anonymous poster hash: 6354b...e9e

Skrevet

Eneste hun eier er bil og lappen. Husløs er hun og alt, så jeg skjønner godt at hun klikka i vinkel over parkeringen av "hjemmet" sitt :D

Anonymous poster hash: 71585...9a2
Skrevet

Eneste hun eier er bil og lappen. Husløs er hun og alt, så jeg skjønner godt at hun klikka i vinkel over parkeringen av "hjemmet" sitt :D

Hehe.. Nice!

Anonymous poster hash: 04bba...26d

Skrevet

Synes hun virker helt lost jeg. Leser ikke bloggen hennes så har ikke annet holdepunkt enn det som hun uttaler seg om i media, og at hun dreit så jævlig på draget med å skrive at ei hun viste av hadde sak med barnevernet.. 

Anonymous poster hash: 87625...638
Skrevet

Føler du deg bedre nå? Ble livet ditt litt mer levelig; kom du deg opp av den selvhatende gropa ved å bruke heitmann som klatrestige?

Anonymous poster hash: 6ae7c...ac0

Skrevet

Føler du deg bedre nå? Ble livet ditt litt mer levelig; kom du deg opp av den selvhatende gropa ved å bruke heitmann som klatrestige?

Jeg har fortsatt tilgode å slenge ut av meg noe om barna hennes så jeg når ikke Rannveig til knærne engang når det gjelder å snakke dritt om andre

Skrevet

Jeg har fortsatt tilgode å slenge ut av meg noe om barna hennes så jeg når ikke Rannveig til knærne engang når det gjelder å snakke dritt om andre

Føler du deg enda bedre nå? Du gir deg søren meg ikke, du må ligge langt nede i gropa di.

Skrevet

Rannveig Heitmann smart? Unnskyld, men i hvilken verden lever du, HI?

Dama (æh, jenta...) eier jo knapt nok intelligens, og beviser det igjen og igjen. Hun serverer uttalelser, bilder og oppførsel som bare er trist. Enkelte burde vært beskyttet mot seg selv.

Anonymous poster hash: 587ab...90f

Skrevet

Føler du deg enda bedre nå? Du gir deg søren meg ikke, du må ligge langt nede i gropa di.

Rannveig? :D

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Jeg syns faktisk at hetsing av folk vitner om dårlig smak og lite intelligens. Jeg er sikker på at dama det er snakk om er ei flott mor som gjør sitt beste for barna sine. Klart hun har tatt dumme valg i livet sitt, men det har vi vel alle gjort? Hvem er vi til å sitte på vår høye hest og dømme en person som man ikke engang har møtt? Og jeg tør å stå frem med nick!

Skrevet

Klart du tør bruke nick!

Få av nickene sier noe negativt om noe :D Dere nickbrukere er jo rene helgener.

Er enig i valget deres, hadde vært idiotisk å bruke nick hvis man skal skrive noe negativt ;)

Anonymous poster hash: b65d1...dba

Skrevet

Jeg er sikker på at hun gjør så godt hun kan og at hun mener selv at hun gjør gode valg. Hun er fremdeles ung og blir nok mer moden og reflektert med alderen. Jeg vil anta at hun vil se annerledes på valgene sine når barna bli større. Hun vil ikke kunne beskytte dem mot å bli ertet av andre barn/ungdommer og konsekvensene av valgene hennes vil bli mer tydelige.

Skrevet

Synes hun har ben i nesa siden hun gir F i janteloven👍 Dette liker jeg😊

Anonymous poster hash: bcd1d...d85

Skrevet

Dere som støtter Miss Orange, har dere lest noen av hennes tidligere uttalelser? Den dama kan være dirkekte ondskapsfull.

Siterer frk Heitmann:

"Du skjønner vel at det e pga. at du sitt på ræva å spis søtsaker og hele dagen,og aldri bevege dæ, som e grunnen til at du har fått svangerskapsforgiftning og at ungen din nu må ut allerede i uke 29. I uke 29 veie en gjennomsnittlig baby rundt 1000 gram, det e såvidt overlevelsesdyktig.

Har du ikke dårlig samvittighet ? Fyfaen, hadde så jævlig gravd mæ ned i jorda om min livsstil hadde ført til at ungen min måtte ut 11 uke før termin. Har ikke en jævla dritt til overs for dæ, du e en drittkjerring som kun sprer kvalme, men stakkars, stakkars unge som må lide for det her."

Anonymous poster hash: c6fd1...ca9
Skrevet

Dere som støtter Miss Orange, har dere lest noen av hennes tidligere uttalelser? Den dama kan være dirkekte ondskapsfull.

Siterer frk Heitmann:

"Du skjønner vel at det e pga. at du sitt på ræva å spis søtsaker og hele dagen,og aldri bevege dæ, som e grunnen til at du har fått svangerskapsforgiftning og at ungen din nu må ut allerede i uke 29. I uke 29 veie en gjennomsnittlig baby rundt 1000 gram, det e såvidt overlevelsesdyktig.

Har du ikke dårlig samvittighet ? Fyfaen, hadde så jævlig gravd mæ ned i jorda om min livsstil hadde ført til at ungen min måtte ut 11 uke før termin. Har ikke en jævla dritt til overs for dæ, du e en drittkjerring som kun sprer kvalme, men stakkars, stakkars unge som må lide for det her."

Anonymous poster hash: c6fd1...ca9

Husker det der! Hun skrev det til en "venninne" som hadde svangerskapsforgiftning og fikk et premature barn.

Hun er bare ond og slem! Stakkars den som kommer ut for henne når (hehe) hun blir sykepleier og jordmor. Hun evner ikke å ha empati for andre og hun kaster ikke bort en mulighet til å trøkke dritt i trynet på andre. Det er ikke mange mennesker jeg misliker, men Rannveig er en av dem.

Skrevet

Det er en stund siden jeg var inne på bloggen til vår lille venninne fra Alta.

Jeg får så ille vondt i hjernen av det, så jeg prøver å unngå det. Syntes egentlig at en del av dere var i overkant krasse ... også skulle jeg liksom forsvare henne litt :P

Så gikk jeg altså inn på bloggen, da ...

Jaja, hun har da en interessant måte å ta til motmæle på.

Neste gang noen er slemme med meg skal jeg jaggu svare med samme mynt som Heittmann: la meg avbilde naken på Lillestrømbrua - kun iført en tyllgardin (låner en av Mormor) og legge det ut på nett. Ikke en sjel vil våge å kødde med meg igjen :D

• 1 år senere...
Skrevet

Nå skrives det på blogg at hun er husløs igjen...

Anonymous poster hash: ff1ae...af6

Skrevet

Nå skrives det på blogg at hun er husløs igjen...

Anonymous poster hash: ff1ae...af6

Link?

Anonymous poster hash: 8d23e...d5b

Skrevet

Tenk så tøff situasjon hun er i. Å være så ung og å være alene med tre så små barn. Det står respekt av jobben hun gjør! Vi har vel alle vært unge å gjort ting vi ikke er stolte av. Kommentarfeltet hennes er jo helt forjævlig. Personlig hadde jeg taklet noe sånt veldig dårlig, hun må ha ryggrad

Anonymous poster hash: 492ef...1d5

Skrevet

Link?Anonymous poster hash: 8d23e...d5b

Klarer du virkelig ikke å finne en blogg selv uten link?

Anonymous poster hash: f63a9...b0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...