Gå til innhold

Folk med sykmeldingsoppdateringer daglig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller annet sykdomssnakk, bilde av skadede kroppsdeler osv.. Har dere en sånn på Facebook? Som legger ut daglige sykmeldingsprosentoppdaterong?

Anonymous poster hash: 71c76...47f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, heldigvis ikke!

Var to som pleide å gjøre litt av det der, begge med kroniske diagnoser. Heldigvis har de moderert seg enormt. Vil tro noen kanskje hvisket et godt råd til dem ;)

Har ei som i perioder kan legge ut litt mye hvis hun skader seg under trening, men det går greit, for hun også har blitt bedre på det - og dessuten så er hun en av dem med vettuge oppdateringer og innlegg ellers.

Hadde noen vært sykemeldt og kommet med daglige oppdateringer så ville jeg faktisk sagt noe til personen - for hans eller hennes egen skyld.

Anonymous poster hash: f3288...c79
Skrevet

Jeg skjønner ikke folks trang til å gjøre det. Jeg har en kronisk sykdom og pleier ikke å fortelle folk hvis de spør en gang.

Spør de hvordan det står til eller hvordan går det, svarer jeg bare bra.

Er bare hvis de spør konkret om sykdommen at jeg er åpen.

Aldri om jeg ville ha klagd eller lagt ut masse på facebook om det

Anonymous poster hash: ac454...6d6

Skrevet

Nei men har en som jeg vurderer å sperre. En dag la hun ut: "På vei til nattevakt" senere "På nattevakt. Trøtt." litt senere "Å trenger kaffe!" senere "På vei hjem fra nattevakt. Endelig" så "Skal sove ut etter nattevakt, ikke forstyrr meg" Noen timer senere greier hun da å legge ut "xx føler seg oversett :-("

Skjønner ikke hva som får folk til å tro at dette er interessant!! 

Anonymous poster hash: a66b6...81b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...