Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Samboeren min og far til mitt barn jobber borte - langt vekke Flere perioder i året Datteren vår ønsket å snakke (pleier stort sett å snakke hver dag) Vi ringte, men han tok den ikke.. Jenten gråter og savner. Fikk vite senere at han var opptatt med å se serier på nett og kunne ikke sette på pause hver gang det passer for oss.. Vi må bare godta at sånn er det Hva kan jeg gjøre for at det skal bli lettere for datteren vår? Er dette helt ok? Anonymous poster hash: f8508...f44
skinnfilla Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Nei, Gud forby , at han skulle sette på pause! Herregud, hva er det for en type da? Regner med dere ikke prater i timesvis, Jeg vil tro jeg hadde sett fram til en daglig samtale med barnet mitt, om jeg jobbet lange perioder ute.
Kjærepære Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Eh..... man snakker da med ungen sin om man ikke gjør noe mer viktig en å se en serie man uansett kan pause! Hvis ikke er man litt sykelig hekta på seriene...tenker jeg da...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Så sant dere ikke ringer hvert femte minutt så er han svært urimelig! Tror jeg hadde latt være å ringe ham en stund, fortalt datteren at pappa er opptatt og prøvd å ikke bygge opp under savnet hennes, for tydeligvis er ikke pappas savn etter henne særlig stort når tv-serier er viktigere. Anonymous poster hash: 41ce9...5bd
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Det er ikke bestandig det passer å ta telefonen. Det må være greit å legge den vekk innimellom. Får du ikke svar første gang ringer du opp igjen senere, eller han ringer tilbake når det passer. Alternativt kan dere jo avtale telefontid. Anonymous poster hash: ad910...06a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Vi ringer kanskje annenhver dag Jenta savner han veldig.... Er tøft å se på Han sa bare at jeg må godta at det ikke passet alltid (han har fri i helgene og såg på serie som kunne stoppes) Takk for svar Anonymous poster hash: f8508...f44
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Dramaqueen! Anonymous poster hash: 5a63c...7a4
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Man må kunne godta at en person ikke alltid er tilgjengelig til å svare på telefonen. Det burde du lære din datter. Hvis savnet er stort og hun alltid forventer svar når dere ringer, kan også skuffelsen bli veldig stor. Her var selvfølgelig hans unnskyldning syltynn, men resultatet for din datter hadde jo vært det samme om hans unnskyldning hadde vært mer plausibel! Kanskje det hadde vært en god ide å avtale faste telefontider? Anonymous poster hash: 72a34...a06
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Dramaqueen! Anonymous poster hash: 5a63c...7a4 Ja, absolutt. En liten jente som gråter og savner faren sin som av alle ting foretrekker å se på tv. Hvis HI er dramaqueen, må jeg spørre hvilken normal dame og mor hadde godtatt dette? Anonymous poster hash: f56c1...5ae
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Det som er trist er at far ikke ser ut til å være glad i barnet sitt. Min mann MÅ si godt natt til datter når han er borte. Altså HAN sier han MÅ. Ikke jeg. Anonymous poster hash: 65143...3fb
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 Det som er trist er at far ikke ser ut til å være glad i barnet sitt. Min mann MÅ si godt natt til datter når han er borte. Altså HAN sier han MÅ. Ikke jeg. Anonymous poster hash: 65143...3fb Ojojoj så mye vi skal tolke. Stakkars dib-fedre! Anonymous poster hash: 8bd63...3bc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #13 Skrevet 3. august 2014 Hver gang han ringer deg svarer du med en sms at det ikke passer. Etterhvert forstår han nok hintet. Anonymous poster hash: e872c...497
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #14 Skrevet 3. august 2014 Ja, det er veldig vanskelig når jenten savner pappaen sin Anonymous poster hash: f8508...f44
Englenemine Skrevet 3. august 2014 #15 Skrevet 3. august 2014 Han der var ikke mye til far . En tv serie over barnet sitt? Herregud. Og så driver noen å forsvarer han..... For en verden!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #16 Skrevet 3. august 2014 Det som er trist er at far ikke ser ut til å være glad i barnet sitt. Min mann MÅ si godt natt til datter når han er borte. Altså HAN sier han MÅ. Ikke jeg. Anonymous poster hash: 65143...3fb Ojojoj så mye vi skal tolke. Stakkars dib-fedre! Anonymous poster hash: 8bd63...3bc Håper ikke du har barn når du synes det er ok å se ferdig en serie på tv fremfor å dekke barnets behov for å høre pappas stemme. Stakkars DEG Anonymous poster hash: 65143...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå