GÃ¥ til innhold

Bare 1548 kr frem til 20 😞

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke kjekt. Pyton månede etter ferien. Flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: 260a5...40e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjekt. Pyton månede etter ferien. Flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: 260a5...40e

Vet hvordan du har det, er slik her i huset også. Attpåtil kom det en regning på nesten 10 000 som var uforutsett.

Anonymous poster hash: 5073d...7ab

Skrevet

Ca samme her og.. Men heldigvis kun til den 15. Merker ferien ja:)

Kjedelig!

Anonymous poster hash: d6308...830

Skrevet

har 200 frem til den 12, ikke kjekt men heller ingen krise!

Anonymous poster hash: 930ce...fad
Skrevet

Dere merker ferien? Betyr det at dere har brukt mer enn dere har råd til? 

Vi har et helt normalt matbudsjett frem til den 23, på ca 5000,-. Selv om det har vært ferie gitt.

Anonymous poster hash: 03afa...79a
Skrevet

Dere merker ferien? Betyr det at dere har brukt mer enn dere har råd til?

Vi har et helt normalt matbudsjett frem til den 23, på ca 5000,-. Selv om det har vært ferie gitt.

Merker det at vi ikke har spart på kruttet:)

Vi har jo fremdeles en buffer.. Men brukskontoen er litt mindre enn den pleier å være på denne tiden.. Allikevel ingen krise.

Kjøpte nettopp sekk og utstyr til barnehagestart også, så lider ingen nød.

Anonymous poster hash: d6308...830

Skrevet

Ja, jeg skjønner ikke hva folk tenker med når de sløser vekk alt, uten å tenke på at de skal hjem etter ferien, og gjerne spise litt da og. 

Skrevet

Jeg har det sånn hver mnd uavhengig av ferie. Med en inntekt og barn i flertall er det ikke enkelt å få pengene til å gå rundt. Men jeg forstår at folk vil kose seg litt ekstra i ferien. Det betyr ikke at folk har levd helt over styr.Man har jo forskjellig inntekt og feriepengene blir jo deretter.

Anonymous poster hash: 28ad1...f50

Skrevet

Man kan ikke kose seg ekstra i ferien hvis man ikke har råd til det, så enkelt er det. 

Skrevet

Ikke for å være frekk, men høres ut som mange tenke så kortsiktig. Det kan jo ikke komme som et sjokk at du trenger penger til mat / regninger i august også.

Selv med lav inntekt kan man starte med sparing. Fast trekk hver mnd.

Jeg er alenemor selv på AAP, men sparer inn der jeg kan. Av og til må det kjipe avgjørelser til, men slik er livet.

Anonymous poster hash: a4109...5d4

Skrevet

Det er ikke stort å klare seg på! Men da burde du gå å se hva de har av tilbud i butikkene og lage middag ut i fra det 😊 Lapskaus er dyrt med kjøttet, men grønnsakssuppe blir billigere og det blir mye mat! Suppler med pølser f.eks så har du middag noen dager om du lager opp stor porsjon! Og macaroni/nudler/spaghetti er jo billig og kan lages i mange varianter! Neste ferie bør du kanskje tenke litt mer på hva du trenger av penger når den er over, sette det til side og bruke kun det du har igjen i ferien 😊

Anonymous poster hash: bedb7...d5e

Skrevet

Det samme her. Bonus at både oppvaskmaskin og plenklipper gikk til helvette i går også. Murphys lov dette.

Skrevet

blir for dumt og klage,bruker man for mye,får man tåle det,vi har 3000 til 31,men gidder ikke og klage,men klarer oss. kjøpt masse mat og drikke i Sverige,betalt alle regninger for denne mnd,kanskje det kommer en til på et par 100, vi har kosa oss masse i ferien, og vet vi fikk lite penger i august,men ingen krise og er ikke vits i og sutrer over det

Anonymous poster hash: 9430a...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...