Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Foreldrene må inn hver kveld for å riste dyna hans, tilfelle det er buggs der, mens han står å ser på.. normalt? Anonymous poster hash: 010b4...c60
Marriet Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Haha, jeg veit ikke, men 14åringen her ber meg om det samme nå skal det sies at han ikke er vant med insekter annet enn mygg omtrent der han kommer fra, og her vi er på ferie er det mange interessante skapninger drar handa gjennom vinduskarmen også. Gjør meg ingenting.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Tja, jeg husker at pappa måtte gjøre det samme for meg da jeg var på besøk hos ham. Følte meg ikke veldig unormal egentlig :-) Jeg bare hatet edderkopper! Anonymous poster hash: 39220...d88
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Jeg er 30 og gjør det samme og har vel gjort det fra jeg var unge. Jeg er LIVREDD edderkopper!! Ellers anser jeg meg som veldig normal ;-) Anonymous poster hash: c2fd1...129
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Min 13-åring er ikke redd for småkryp, han har sovet store deler av sommeren ute under åpen himmel i hagen... Jeg er heller ikke redd kryp, men etter at jeg krøp under dynen i mørket og samtidig kjørte fingrene inn i den største og grønneste gresshoppen jeg noen gang har sett (ja, jeg fikk på lyset i en fei) har jeg alltid ristet dyna før jeg kryper under den Anonymous poster hash: abe93...021
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Greit at den ristes, men han er 13, har to armer, er det normalt at foreldrene gjør det? Anonymous poster hash: 010b4...c60
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Min 13-åring er ikke redd for småkryp, han har sovet store deler av sommeren ute under åpen himmel i hagen... Jeg er heller ikke redd kryp, men etter at jeg krøp under dynen i mørket og samtidig kjørte fingrene inn i den største og grønneste gresshoppen jeg noen gang har sett (ja, jeg fikk på lyset i en fei) har jeg alltid ristet dyna før jeg kryper under den Anonymous poster hash: abe93...021 La meg på en veps her om dagen, som stakk meg i rumpa (det er sant!) så neste kveld var jeg litt nøye med å sjekke senga. Men nå har det gått over og jeg har bestemt meg for å leve farlig igjen. Anonymous poster hash: 730e6...816
smurfis Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Greit at den ristes, men han er 13, har to armer, er det normalt at foreldrene gjør det? Anonymous poster hash: 010b4...c60 Er vel ikke noe å tenke på det? Han liker ikke krypdyr og vil ikke ha de på seg. Dette er ikke et problem altså.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #9 Skrevet 2. august 2014 Greit at den ristes, men han er 13, har to armer, er det normalt at foreldrene gjør det? Anonymous poster hash: 010b4...c60 En av to: En: tenåringen har helt hetta for småkryp og tør rett og slett ikke riste selv. Angst og fobier er sjelden veldig rasjonelle. To: tenåringen trenger å bli sett og hørt, har behov for litt omsorg og oppmerksomhet og bruker dette meg "bugsa" for å få mamma eller pappa med inn på rommet for å si natta. Anonymous poster hash: abe93...021
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #10 Skrevet 2. august 2014 ikke normalt, da neppe det er noe de fleste gkør. men det er ikke så unormalt at ungen bør evalueres heller. Anonymous poster hash: b8b8b...fec
Skogro Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 Det er bare et lite siste åndedrag av oppmerksomhetssyke før ungdomstiden setter inn for alvor:) Ikke lett å være mellom barn og voksen:) Heeelt normalt...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #12 Skrevet 3. august 2014 Foreldrene har holdt på sånn hele livet hans Hele året Jeg syns det er litt rart, for mine er ikke sånn. Men som hun ene skreiv over her så kan det være oppmerksomhet og en unnskyldning for å få mamma og pappa inn på rommet for å si natta Han er enebarn, og vant med all oppmerksomhet Anonymous poster hash: 010b4...c60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå