Gå til innhold

Driver deres 4-5åringer å gjør seg til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn gjør det veldig mye om dagen. Later som han sitter fast, gjør abligøjer osv. Når går det over? Blir gal av den knetinga hans.

Anonymous poster hash: e2803...df8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir gal...? Han er barn. Det er sånn de er. De tester, øver på ulike roller, gjør seg til, later og leker. Lek med ham, la ham utforske. Surpomp.

Skrevet

Blir gal...? Han er barn. Det er sånn de er. De tester, øver på ulike roller, gjør seg til, later og leker. Lek med ham, la ham utforske. Surpomp.

Kunne så klart utdypet meg bedre, beklager. Han bruker dette som et virkemiddel for å ignorere det jeg sier i mat situasjoner, når han skal kle på seg eller for å drøye tiden når han skal legge seg. Når det er tid og rom for det er det ikke noe problem. Men syns liksom det er litt ille og fortelle han at jeg ikke syns han er noe morsom når han er helt lealøs i kroppen ved f.eks tannpuss.

Gjest Antarctica
Skrevet

Fortsett med det du gjør, ignorer uthalingstaktikker.

Skrevet

Kunne så klart utdypet meg bedre, beklager. Han bruker dette som et virkemiddel for å ignorere det jeg sier i mat situasjoner, når han skal kle på seg eller for å drøye tiden når han skal legge seg. Når det er tid og rom for det er det ikke noe problem. Men syns liksom det er litt ille og fortelle han at jeg ikke syns han er noe morsom når han er helt lealøs i kroppen ved f.eks tannpuss.

He he, skjønner :-) Treåringen gjør det endel. Sitter fast (som din), blir en katt, blir til gummi.. Jeg leker med en stund, men ignorerer det totalt når vi f.eks skal pusse tenner. Femåringen (snart seks) gjorde det, men det er lenge siden han sluttet nå. Er bare en fase, han bare tester deg :-)

Skrevet

å

He he, skjønner :-) Treåringen gjør det endel. Sitter fast (som din), blir en katt, blir til gummi.. Jeg leker med en stund, men ignorerer det totalt når vi f.eks skal pusse tenner. Femåringen (snart seks) gjorde det, men det er lenge siden han sluttet nå. Er bare en fase, han bare tester deg :-)
.

Godt og høre at det går over. Han bruker foresten toalettet for hva det er verdt etter leggetid.

Skrevet (endret)

Min snart 4år gamle datter dør når hun må gå et lite stykke , hun legger seg ned og er død...

Jævla festlig når vi bare skal ut av butikken og hun dør på vei ut ;D

Hun er også relativt ofte en sel, helst når hun skal ha klær på, og seler har ikke bein for å si det sånn!

De ruller og klapper og lager augh augh lyder, aller gøyest er dette kl 7 på Morgan når alle må ut av huset ;)

Jeg er sikker på at jeg ler av det en dag , men foreløpig kan jeg holde meg;)

*morran

Endret av skinnfilla
Skrevet

Kjenner til dette ja! 5-åringen min "dør" gjerne midt i tannpussen. Han blir gele i beina, jeg holder han oppe og plutselig kjenner jeg ryggen min skaper seg.. Irriterende, men broren hans på 6,5 år ga seg med den verste skapinga rundt 6-årsalderen. Lillebroren hans er litt mer klovnete, men akkurat det med tannpussingen håper jeg gir seg snart :P

Skrevet

Min fireåring gjør seg til for pappa.

Tør ikke hoppe ned fra en kant (20 cm) som hun lett hoppet ned fra dagen før når pappa ikke var der.

Hun later som hun har mistet balansen og holder seg med nød og neppe fast i noe så pappa må "redde henne"

Jeg gidder ikke slike rakkertriks, pappa er nok litt mer ridder. :P

Anonymous poster hash: 3c14a...c23

Skrevet

Min snart 4år gamle datter dør når hun må gå et lite stykke , hun legger seg ned og er død...

Jævla festlig når vi bare skal ut av butikken og hun dør på vei ut ;D

Hun er også relativt ofte en sel, helst når hun skal ha klær på, og seler har ikke bein for å si det sånn!

De ruller og klapper og lager augh augh lyder, aller gøyest er dette kl 7 på Morgan når alle må ut av huset ;)

Jeg er sikker på at jeg ler av det en dag , men foreløpig kan jeg holde meg;)

*morran

Haha. Ser for meg selungen. Jeg ler av det NÅ om det er ok? 😂

Anonymous poster hash: 3c14a...c23

Skrevet

Helt normalt, min skaper seg hver gang kameraet kommer frem, allslags grimaser og bare tull. Vi ignorerer det når han må skjerpe seg, ellers får han bare leke og styre på. 

Skrevet (endret)

Mister motet her nå for mi jente på 2,5 er slik, skal hun liksom holde på i flere år til med dette?, leke gele-klump når hun skal kle seg,leke pus når vi skal noe ( med lyd og alt) og får vi besøk er hun bare klovn!

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Glemte at hun er en av de store innen drama, spesielt når hun faller, ikke får tak i noe osv, hun blir super sliten av og gå mere enn 5 meter ( men kun når vi skal gå tur, med bhg eller andre så er det uproblematisk) den suttrestemmen som kommer frem gjør meg små rar!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...