Gå til innhold

Barnet ble valgt bort av surrogati-foreldre fordi han hadde Downs...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er sykt, umenneskelig og forkastelig. Man kan ikke velge hva slags barn man får. Heller ikke når det gjelder surrogati. Disse menneskene fortjener straff ut av helvete og hun stakkars jenta som nå sitter der med et sykt barn som hun i utgangspunktet ikke skulle ha, men var så raus og hjalp noen andre med å få, burde få en vanvittig oppreisning og hjelp til å lage et godt utgangspunkt for barnets og hennes liv. Jeg kjenner jeg blir så provosert. Folk som liksom ønsker seg barn...

Skrevet

Ble kvalm da jeg leste dette. Faens folk! Ellers er det meste sagt i innlegget over.

Skrevet

Det er ikke returrett på barn, og man kan ikke velge å kjøpe et friskt barn og legge igjen et sykt. Det er helt forkastelig! Det er ikke snakk om en bestillingsvare med angrerett.

Hvordan klarer det australske paret å leve med dette? Jeg håper nesten at jenta de tok med seg hjem en dag får vite hva de gjorde med tvillingbroren hennes, for hennes reaksjon er nok det eneste som kan straffe dette paret skikkelig...

Jeg skjønner at folk er mot surrogati når jeg leser sånt som dette.

Anonymous poster hash: c0821...bb6
Skrevet

Men på hvilken måte er det de har gjort annerledes enn det de gjør som velger abort når de får vite at barnet i magen har downs? De fikk høre ved 4 mnd graviditet at barnet hadde downs og ønsket abort. Surrogatmoren ville ikke.

Så: Forklar meg hvordan det er mer forkastelig å nekte å overta gutten enn det ville vært å avlive ham i magen.

Anonymous poster hash: f0de3...d3d
Skrevet

Men på hvilken måte er det de har gjort annerledes enn det de gjør som velger abort når de får vite at barnet i magen har downs? De fikk høre ved 4 mnd graviditet at barnet hadde downs og ønsket abort. Surrogatmoren ville ikke. Så: Forklar meg hvordan det er mer forkastelig å nekte å overta gutten enn det ville vært å avlive ham i magen. Anonymous poster hash: f0de3...d3d

Jenta kunne ikke ta abort pga religiøs overbevisning, dette burde det vært krav om at det australske paret satt seg inn i på forhånd. Og når man må ta det steget at man ordner med surrogatmor bør man være særdeles ydmyk i forhold til henne, hun gir dette paret en fantastisk gave uansett.

Skrevet

Jeg har ikke lest saken, orker ikke. Magesekken vrenger seg bare jeg tenker på denne tragiske hendelsen!

Anonymous poster hash: fe53c...246

Skrevet

Jeg føler meg så iskald og anderledes.

Jeg får ikke så mye følelser av å lese det. Jeg kan forstå begges sider av saken. Og i bunn og grunn så er avtalen mellom slike forhold for åpen og vid.

Det samme gjelder krigsrammede land og barn. Tror jeg nekter å ta innover meg realitetene. Priser meg lykkelig over at jeg er født i norge og hjelper til der jeg kan. For jeg vil hjelpe.

Anonymous poster hash: 240cb...dcb

Skrevet

Forferdelig! Håper de ikke gjør flere forsøk på å få barn.

Anonymous poster hash: 19a06...76a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...