Gå til innhold

Kampen om kiloene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 30 år kjemper mot kiloene.

Jeg har allerede klart å gå ned 38 kilo på 3 år ,en har igjen 36 kilo for å nå en ideal vekt på 70 kilo.

Jeg er så lei av fintnessblogger og slankeblogger og følte det var lite som handlet om livsstilsendring og den kampen det er. Derfor har jeg begynt å blogge, for å kunne holde oppe min motivasjon og evt go andre motivasjon.

Hvis du vil så er du velkommen til å lese og følge bloggen min, den heter rett og slett : www.kaos2kontroll.blogg.no og handler slik som navnet tilsier, en kamp for å gå fra kaos i forhold til mat, kropp og trening til å få kontroll over det.

Anonymous poster hash: 0363d...d45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg skal la med inspirere og følge ditt kosthold tar det ikke lange stunden før jeg blir syk av mangler på både det ene og det andre. Du spiser mye mindre enn den småspiste ungen min på 3 år.

Anonymous poster hash: 1ac60...eb6
Skrevet

Wow!! Så flink du har vært!! Skal følge bloggen din. Jeg skal begynne slanking/trening på mandag, har jeg planer om. Har ikke like mange kilo å kvitte meg med som deg, men minst 15 burde vært borte. Hadde vært så fantastisk å greie det!! Har aldri aktivt slanket meg før...

Anonymous poster hash: c0cb2...42e
Skrevet

Hei!

Jeg har allerede klart å gå ned 38 kilo på 3 år ,en har igjen 36 kilo for å nå en ideal vekt på 70 kilo.

Jeg er så lei av fintnessblogger og slankeblogger og følte det var lite som handlet om livsstilsendring og den kampen det er. Derfor har jeg begynt å blogge, for å kunne holde oppe min motivasjon og evt go andre motivasjon.

Hvis du vil så er du velkommen til å lese og følge bloggen min, den heter rett og slett : www.kaos2kontroll.blogg.no og handler slik som navnet tilsier, en kamp for å gå fra kaos i forhold til mat, kropp og trening til å få kontroll over det.

Så flink du har vært! Spiser du virkelig 300 gram musli til frokost? Det er veldig mye.

Anonymous poster hash: 4e5a1...9be

Skrevet

Hvis jeg skal la med inspirere og følge ditt kosthold tar det ikke lange stunden før jeg blir syk av mangler på både det ene og det andre. Du spiser mye mindre enn den småspiste ungen min på 3 år. Anonymous poster hash: 1ac60...eb6

Hadde du lest første innlegget på bloggen så hadde du forstått mer:

"Jeg har et merkelig forhold til mat.

Jeg er både mat allergisk og matkresen.

Jeg er allergisk mot skalldyr og har utviklet gluten intoleranse. I tillegg så er jeg matkresen eller hyper sensitiv når det kommer til lukt og konsistenser.

Jeg kan gå en hel dag uten å spise, kun drikke vann og kaffe og kanskje noen dropser til å komme hjem på kvelden og være sulten og ende opp med å overspise og feil spise.

Jeg spiser når jeg er glad, jeg spiser når jeg er sint og jeg spiser når jeg lei meg. For meg er mat terapi og en trøst."

Skrevet

Hei!

Hvis du vil så er du velkommen til å lese og følge bloggen min, den heter rett og slett : www.kaos2kontroll.blogg.no og handler slik som navnet tilsier, en kamp for å gå fra kaos i forhold til mat, kropp og trening til å få kontroll over det.Anonymous poster hash: 0363d...d45

Så flink du har vært! Spiser du virkelig 300 gram musli til frokost? Det er veldig mye. Anonymous poster hash: 4e5a1...9be

Er hjemmelaget og inneholder ikke mer enn 120 kcl pr 100 gr så utgjør 360 kcl til frokost, hva mener du er best å ligge på da? :-)

Skrevet

Wow!! Så flink du har vært!! Skal følge bloggen din. Jeg skal begynne slanking/trening på mandag, har jeg planer om. Har ikke like mange kilo å kvitte meg med som deg, men minst 15 burde vært borte. Hadde vært så fantastisk å greie det!! Har aldri aktivt slanket meg før... Anonymous poster hash: c0cb2...42e

Tusen takk :-)

Skrevet

Blir oppdatert hver dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...