Gå til innhold

haha sjekk parkeringa til Rannveig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der da det skjedde. Plassen er ment for lukeparkering og hun lagde skikkelig kork utenfor kjøpesenteret.

Men alt må selvsagt vike og trafikken må stoppe opp for Prinsesse Rannveig som er alt for fin til å parkere på skikkelig vis.

Anonymous poster hash: 4f3fe...117

Skrevet

Bildet var litt vanskelig å forstå synes jeg, skulle hun egentlig tatt en lukeparkering der og stått med langsiden av bilen mot kanten?

Høres ut som litt av enn dame hun som har lagt ut bildet på facebook da, skal kanskje ta en liten titt på seg selv før man henger ut andre eller. Stein i glasshus osv.... Virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen hun heller?

Anonymous poster hash: bc09c...eb1
Skrevet

Blond ja. Levner ingen tvil om det.

Anonymous poster hash: 7cca7...606
Skrevet

ja, spes parkering.. Synes jo det er leit at en skal bli hengt ut på nett sånn, hun har et poeng. Men å gå ut offentlig med sensitiv info om hun som la ut dette blir jo å synke like lavt om ikke lavere..

Anonymous poster hash: 6562a...516
Skrevet

Bildet var litt vanskelig å forstå synes jeg, skulle hun egentlig tatt en lukeparkering der og stått med langsiden av bilen mot kanten? Høres ut som litt av enn dame hun som har lagt ut bildet på facebook da, skal kanskje ta en liten titt på seg selv før man henger ut andre eller. Stein i glasshus osv.... Virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen hun heller? Anonymous poster hash: bc09c...eb1

Ja, hun skulle lukeparkert og stått langs kanten. Slik som hun parkerte så sperret hun både for andre bilister som skulle rygge ut og for de som skulle kjøre forbi

Skrevet

Er det ikke bare til å gi henne bot og ellers holde kjeft da?!

Anonymous poster hash: 999fd...6d8

Skrevet

Hun Heitmann virker som en jævlig dum narsissist.

Skrevet

Var der da det skjedde. Plassen er ment for lukeparkering og hun lagde skikkelig kork utenfor kjøpesenteret.

Men alt må selvsagt vike og trafikken må stoppe opp for Prinsesse Rannveig som er alt for fin til å parkere på skikkelig vis.

Anonymous poster hash: 4f3fe...117

"var der da det skjedde" Seriøst?  Dette var en stor happening? Lite sted dere bor?

Skrevet

Men alt må selvsagt vike og trafikken må stoppe opp for Prinsesse Rannveig som er alt for fin til å parkere på skikkelig vis.Anonymous poster hash: 4f3fe...117

"var der da det skjedde" Seriøst?  Dette var en stor happening? Lite sted dere bor?

Bor ikke der, men sto rett bak henne. Du legger merke til folk som 'lukeparkerer' på tvers

Skrevet

Det mest tragiske er hvordan rannveig igjen henger ut denne personen som tydeligvis har mistet barnet sitt til barnevernet og kanskje er på vei til å miste det andre. Hun sank bare enda lavere enn den som la ut bilde. Tragisk...

Anonymous poster hash: 35ee6...010

Skrevet

Det mest tragiske er hvordan rannveig igjen henger ut denne personen som tydeligvis har mistet barnet sitt til barnevernet og kanskje er på vei til å miste det andre. Hun sank bare enda lavere enn den som la ut bilde. Tragisk...Anonymous poster hash: 35ee6...010

Synes denne dama had it coming.

Anonymous poster hash: 999fd...6d8

Skrevet

Det blir litt for dumt når hun begynner sitt lange svar til denne dama med å forklare hvor dårlig gjort det er å henge ut folk på Facebook og nett for så, omtrent uten å trekke pusten, henge henne ut, først på hennes Facebook side og så på heitmann blogge. ..

Kvalifiserer omtrent ikke til å kalles kniv i skuffa engang...

Skrevet

Jeg syntes det var kult at hun damen fikk igjen jeg. Heller dårlig til å parkere, en en så dårlig mor at de tar fra en ungene.

Anonymous poster hash: 4841a...4a3

Skrevet

Jeg syntes det var kult at hun damen fikk igjen jeg. Heller dårlig til å parkere, en en så dårlig mor at de tar fra en ungene.

Enn*

Skrevet

ikke rart det ble dumt når alle skulle parkere vertikalt  :skratte:

Skrevet

Det blir litt for dumt når hun begynner sitt lange svar til denne dama med å forklare hvor dårlig gjort det er å henge ut folk på Facebook og nett for så, omtrent uten å trekke pusten, henge henne ut, først på hennes Facebook side og så på heitmann blogge. ..

Der skrev du mine tanker ;)
Skrevet

Synes heller hu som hengte henne ut på fb er en kjerring jeg. Man skal ikke mobbe.

Anonymous poster hash: 3f8a6...7b9

Skrevet

Synes heller hu som hengte henne ut på fb er en kjerring jeg. Man skal ikke mobbe.

Anonymous poster hash: 3f8a6...7b9

Skrevet

Der skrev du mine tanker ;)

Rannveig er sikkert bare misunnelig på hun som la ut parkeringsbildet, hun er jo igang med utdanning, har leilighet og ikke minst ROSA bil ;)

Anonymous poster hash: fa90d...8cb

Skrevet

Må være lite action i Alta når dette blir en dagsnyhet, men hadde vel hevet øyenbynet selv om jeg hadde sett det med egne øyne!

Denne måneden begynner Rannveigs barn i barnehagen våre barn går i, og det rosa interiøret i bilen vil nok skille seg ut på den meget A4- familiepregede parkeringen utenfor og hun blir jo ikke en typisk mamma her, blir spennende!

Anonymous poster hash: 95e29...a7e

Skrevet

Anonymous poster hash: 19ef7...200

Skrevet

Anonymous poster hash: 19ef7...200

Skrevet

Stakkars barn som vokser opp med et luftehue til mor. Håper barnevernet kommer seg inn i bildet og tar ungene fra det hespetreet der. For barnas skyld.

Anonymous poster hash: 66a82...48b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...