Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Tenker på at den byen må jo være den mest terror utsatte.... Bor her selv, og lurer på om jeg er dum som velger det.... Anonymous poster hash: 475b2...e8e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Herregud.. Flytt da vel? Bøy deg for alt det skumle i verden, bli redd og røm! Fort, fort, før de kommer og tar deg! Anonymous poster hash: 788d6...3bf
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 "Ja, hallo lizzm. Er terrorisme her heeele tida. Lizm". (Jeg er I R O N I S K) Wake up call: Totalt har 7 mennesker i Oslo blitt drept i terrorisme. De ble drept i 2011 da Breivik angrep regjeringskvartalet. Etterpå dro han U T A V O S L O (ja! Det stemmer!) of drepte 69 mennesker. L A N G T U N N A O S L O Dessuten, om noe skulle skje her er det kort vei til nærmeste gode sykehus. Ikke som på bygda der man dør får ambulansen rekker å komme fram. Anonymous poster hash: ce417...a56
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Du er dum som tror det er farlig å bo i Oslo, jeg kondolerer Anonymous poster hash: ce417...a56
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Det handler om å være på feil sted til feil tid; det holder at du kommer til Oslo èn gang og det tilfeldigvis er den dagen det "smeller". Farer finnes overalt, uansett hvor du bosetter deg. Man må vurdere og prioritere hva som er viktigst for en selv og familien. I vårt strøk i Oslo bor det særdeles mange smarte og flotte mennesker og vi opplever at vi bor i et trygt nær/lokalmiljø midt i storbyen. Skal definitivt ikke flytte - hvor stor tror du sjansen er for å dø av terror sammenligna med eksempelvis hjerteinfarkt, kreft, eller å bli påkjørt av bil? Nei, her er det trygt og flott å bo!! Anonymous poster hash: 7aec3...9bf
Birben Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Slapp av! Kan skje når som helst hvor som helst.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Jepp, så vi får håpe alle disse tullingene tar til vettet og flytter, så den blir liggende der som en tom spøkelsesby til skrekk og advarsel. Anonymous poster hash: 77501...b44
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #9 Skrevet 2. august 2014 Men du har vel nødbaggen klar? Da er du trygg Anonymous poster hash: a822b...dde
Gjest Antarctica Skrevet 2. august 2014 #10 Skrevet 2. august 2014 Oslo har da uansett aldri vært attraktivt.
Gjest Antarctica Skrevet 2. august 2014 #11 Skrevet 2. august 2014 Men du har vel nødbaggen klar? Da er du trygg Anonymous poster hash: a822b...dde Fy, skyll munnen. Du spøker vel ikke med alvorlige ting???
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #12 Skrevet 2. august 2014 Men du har vel nødbaggen klar? Da er du trygg Anonymous poster hash: a822b...dde Fy, skyll munnen. Du spøker vel ikke med alvorlige ting??? Jeg er faktisk seriøs. Min står klar i gangen. Fylt med både bananer og kaffe. Jeg kjenner meg så trygg. Kan virkelig slappe av nå. Veit akkurat hva jeg skal gjøre når det smeller Anonymous poster hash: a822b...dde
Gjest Antarctica Skrevet 2. august 2014 #13 Skrevet 2. august 2014 Men du har vel nødbaggen klar? Da er du trygg Anonymous poster hash: a822b...dde Fy, skyll munnen. Du spøker vel ikke med alvorlige ting???Jeg er faktisk seriøs. Min står klar i gangen. Fylt med både bananer og kaffe. Jeg kjenner meg så trygg. Kan virkelig slappe av nå. Veit akkurat hva jeg skal gjøre når det smeller Anonymous poster hash: a822b...dde Koke kaffe...?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #14 Skrevet 2. august 2014 Men du har vel nødbaggen klar? Da er du trygg Anonymous poster hash: a822b...dde Fy, skyll munnen. Du spøker vel ikke med alvorlige ting???Jeg er faktisk seriøs. Min står klar i gangen. Fylt med både bananer og kaffe. Jeg kjenner meg så trygg. Kan virkelig slappe av nå. Veit akkurat hva jeg skal gjøre når det smeller Anonymous poster hash: a822b...dde Koke kaffe...? Presskanne selvsagt Anonymous poster hash: a822b...dde
Gjest Antarctica Skrevet 2. august 2014 #15 Skrevet 2. august 2014 Så klart. Når det smeller lager du en herlig kopp presskannekaffe og tar en banan, oppkvikkende begge deler. Karbohydrater og koffein.
Birben Skrevet 2. august 2014 #16 Skrevet 2. august 2014 Men, sannsynligheten øker nok i mer tettbebyggde byer...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #17 Skrevet 3. august 2014 Så klart. Når det smeller lager du en herlig kopp presskannekaffe og tar en banan, oppkvikkende begge deler. Karbohydrater og koffein. Here we go again! Pashla knows it all. Det er bare å spørre henne, så spyr hun nok ut et nedlatende svar blottet for både sympati og innsikt. Det må være forferdelig trist å holde på sånn og jeg tilbyr gjerne både å snakke om det og en hånd å holde hendene borte fra tastaturet på. Anonymous poster hash: e62ab...c5f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #18 Skrevet 3. august 2014 Mest terrorutsatt? Det tviler jeg på.. Anonymous poster hash: 0e238...aa9
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #19 Skrevet 3. august 2014 Så klart. Når det smeller lager du en herlig kopp presskannekaffe og tar en banan, oppkvikkende begge deler. Karbohydrater og koffein.Here we go again! Pashla knows it all. Det er bare å spørre henne, så spyr hun nok ut et nedlatende svar blottet for både sympati og innsikt. Det må være forferdelig trist å holde på sånn og jeg tilbyr gjerne både å snakke om det og en hånd å holde hendene borte fra tastaturet på. Anonymous poster hash: e62ab...c5f Ha ha - sånn går det når du blander deg inn midt i en samtale og ikke får med deg alt. Hjelpes meg jeg ler så jeg griner - Pashla - min dypeste respekt for at du skriver under nick og ikke anonymknappen. Kan ikke være enkelt med enkelte hønsehjerner på dette forumet Anonymous poster hash: 5c719...31f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #20 Skrevet 3. august 2014 Så klart. Når det smeller lager du en herlig kopp presskannekaffe og tar en banan, oppkvikkende begge deler. Karbohydrater og koffein.Here we go again! Pashla knows it all. Det er bare å spørre henne, så spyr hun nok ut et nedlatende svar blottet for både sympati og innsikt. Det må være forferdelig trist å holde på sånn og jeg tilbyr gjerne både å snakke om det og en hånd å holde hendene borte fra tastaturet på. Anonymous poster hash: e62ab...c5f Ha ha - sånn går det når du blander deg inn midt i en samtale og ikke får med deg alt. Hjelpes meg jeg ler så jeg griner - Pashla - min dypeste respekt for at du skriver under nick og ikke anonymknappen. Kan ikke være enkelt med enkelte hønsehjerner på dette forumet Anonymous poster hash: 5c719...31f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #21 Skrevet 3. august 2014 Så klart. Når det smeller lager du en herlig kopp presskannekaffe og tar en banan, oppkvikkende begge deler. Karbohydrater og koffein.Here we go again! Pashla knows it all. Det er bare å spørre henne, så spyr hun nok ut et nedlatende svar blottet for både sympati og innsikt. Det må være forferdelig trist å holde på sånn og jeg tilbyr gjerne både å snakke om det og en hånd å holde hendene borte fra tastaturet på. Anonymous poster hash: e62ab...c5f Ha ha - sånn går det når du blander deg inn midt i en samtale og ikke får med deg alt. Hjelpes meg jeg ler så jeg griner - Pashla - min dypeste respekt for at du skriver under nick og ikke anonymknappen. Kan ikke være enkelt med enkelte hønsehjerner på dette forumet Anonymous poster hash: 5c719...31f Flott argumentasjon. Det er det samme som vanlig det med " høns" og " anonym " også videre. Hvem er høns her, de som sitter og gjør narr av andre eller de som tar igjen med disse babyfrøene? Anonymous poster hash: e62ab...c5f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #22 Skrevet 3. august 2014 Så klart. Når det smeller lager du en herlig kopp presskannekaffe og tar en banan, oppkvikkende begge deler. Karbohydrater og koffein.Here we go again! Pashla knows it all. Det er bare å spørre henne, så spyr hun nok ut et nedlatende svar blottet for både sympati og innsikt. Det må være forferdelig trist å holde på sånn og jeg tilbyr gjerne både å snakke om det og en hånd å holde hendene borte fra tastaturet på. Anonymous poster hash: e62ab...c5f Ha ha - sånn går det når du blander deg inn midt i en samtale og ikke får med deg alt. Hjelpes meg jeg ler så jeg griner - Pashla - min dypeste respekt for at du skriver under nick og ikke anonymknappen. Kan ikke være enkelt med enkelte hønsehjerner på dette forumet Anonymous poster hash: 5c719...31f Flott argumentasjon. Det er det samme som vanlig det med " høns" og " anonym " også videre. Hvem er høns her, de som sitter og gjør narr av andre eller de som tar igjen med disse babyfrøene? Anonymous poster hash: e62ab...c5f Og en ting til. Er det ikke nok å få med seg at dere igjen ler av disse med nødbager? Håper det får dere til å føle dere bedre. Hadde virkelig vært gøy å se dere to i den virkelige verden. Folk som holder på sånn pleier ikke å ha så mye å stille opp med når det kommer til stykket. Anonymous poster hash: e62ab...c5f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #23 Skrevet 3. august 2014 Så klart. Når det smeller lager du en herlig kopp presskannekaffe og tar en banan, oppkvikkende begge deler. Karbohydrater og koffein.Here we go again! Pashla knows it all. Det er bare å spørre henne, så spyr hun nok ut et nedlatende svar blottet for både sympati og innsikt. Det må være forferdelig trist å holde på sånn og jeg tilbyr gjerne både å snakke om det og en hånd å holde hendene borte fra tastaturet på. Anonymous poster hash: e62ab...c5f Ha ha - sånn går det når du blander deg inn midt i en samtale og ikke får med deg alt. Hjelpes meg jeg ler så jeg griner - Pashla - min dypeste respekt for at du skriver under nick og ikke anonymknappen. Kan ikke være enkelt med enkelte hønsehjerner på dette forumet Anonymous poster hash: 5c719...31f Flott argumentasjon. Det er det samme som vanlig det med " høns" og " anonym " også videre. Hvem er høns her, de som sitter og gjør narr av andre eller de som tar igjen med disse babyfrøene? Anonymous poster hash: e62ab...c5f Og en ting til. Er det ikke nok å få med seg at dere igjen ler av disse med nødbager? Håper det får dere til å føle dere bedre. Hadde virkelig vært gøy å se dere to i den virkelige verden. Folk som holder på sånn pleier ikke å ha så mye å stille opp med når det kommer til stykket. Anonymous poster hash: e62ab...c5f Har da nødbag - alle i Oslo har det-den er bare ikke pakket med kaffe og bananer. Anonymous poster hash: 5c719...31f
Gjest Antarctica Skrevet 3. august 2014 #24 Skrevet 3. august 2014 Kjære anonym c5f. Du tåler virkelig ikke meg, gjør du vel? Du tåler meg så dårlig at du oppsøker tråder der du ser jeg er siste svarer, og blåser liv i den igjen for å få sagt hvor lite du tåler meg. Dette er ikke den første, skal jeg dømme etter din velkjente ordlyd. Det jeg tror er tilfelle, men ikke kan vite, selvsagt, er at du selv er blant dem som var livredd. I etterkant føler du deg litt snytt, eller litt dum, eller at det er et antiklimaks å pakke ut bagen. Derfor provoserer det deg grenseløst at jeg bare ler av sånt, og du føler trang til å ta igjen på noen andre enn deg selv. Årets ferietur (til USA - samt veldig mange andre utenlandsopphold i mitt liv) har i alle fall lært meg at terrorisme og trusler utenfra aldri skal få lov til å endre på livet mitt. Du har det kanskje på en annen måte. Men der kan jeg ikke hjelpe deg, uansett hva jeg skriver. Din egen frykt må du deale med selv. Og dine meninger om meg - vel. Beklager å si det, men du mangler injurierende kraft.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #25 Skrevet 3. august 2014 Kjære anonym c5f. Du tåler virkelig ikke meg, gjør du vel? Du tåler meg så dårlig at du oppsøker tråder der du ser jeg er siste svarer, og blåser liv i den igjen for å få sagt hvor lite du tåler meg. Dette er ikke den første, skal jeg dømme etter din velkjente ordlyd. Det jeg tror er tilfelle, men ikke kan vite, selvsagt, er at du selv er blant dem som var livredd. I etterkant føler du deg litt snytt, eller litt dum, eller at det er et antiklimaks å pakke ut bagen. Derfor provoserer det deg grenseløst at jeg bare ler av sånt, og du føler trang til å ta igjen på noen andre enn deg selv. Årets ferietur (til USA - samt veldig mange andre utenlandsopphold i mitt liv) har i alle fall lært meg at terrorisme og trusler utenfra aldri skal få lov til å endre på livet mitt. Du har det kanskje på en annen måte. Men der kan jeg ikke hjelpe deg, uansett hva jeg skriver. Din egen frykt må du deale med selv. Og dine meninger om meg - vel. Beklager å si det, men du mangler injurierende kraft. Ler meg ihjel :-) Din ferie og bla bla bla. Har bodd åtte år i USA så det argumentet ditt faller. Og nei, det er virkelig ikke sånn at jeg er redd. Blir bare veldig matt av sånne som deg som prøver å hevde seg selv ved å være nedlatende. Anonymous poster hash: e62ab...c5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå