Gå til innhold

ipad fra obs, noen som har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min datter sparer til en ipad, og ser at de skal anonsere for sine på tilbud til rett under tusenlappen.

men er de verdt pengene? 

fungerer de godt nok til å se på netflix?

og er de lette i bruk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iPad er vell iPad. Er det nettverket du mener?

Anonymous poster hash: 2f485...2b5

Skrevet

denver nettbrett står det vist, jo takk du. nettverket vårt er utmerket!

jeg har faktisk ikke inntrykk av at den ene ipaden er lik den andre ...

Skrevet

Ha ha. Jeg mente nettverket. Alle ipader er nettbrett, men ikke alle nettbrett er ipader

Skrevet

Ha ha. Jeg mente nettbrett. Alle ipader er nettbrett, men ikke alle nettbrett er ipader

Skrevet

Har ikke hatt den selv, men venner sier det var bortkastet. De endte opp med Ipad og det "billige" nettbrettet ble nesten ikke brukt.

Skrevet

Hehehe, tror du forveksler iPad og nettbrett, HI.

Nettbrett er en fellesbetegnelse, der IPad er en av mange typer;)

Anonymous poster hash: 2dd40...d04

Skrevet

som dere alt har forstått så er ikke dette noe som interesserer meg noe særlig :)

derfor så spør jeg her før jeg tar jentungen med til butikken ;) men da venter vi til hun har spart opp resten av beløpet og kjøper på en av elkjedene i steden! 

Skrevet

Jeg tror det vil lønne seg på sikt å spare opp til noe som er litt mer kvalitet så hun kan ha det lengre :)

Anonymous poster hash: c1127...bfd
Skrevet

Samsung tab på elkjøp til rundt 1500 fungerer hvertfall utmerket til netflix o.l. ellers så er jo feks ipad2 et greit alternativ til barna også, jeg har den selv og den fyller mer enn godt nok mine krav.

Skrevet

iPad 2 er mer enn bra nok til netflix og spill.

Andre nettbrett har jeg ingen erfaring med.

Liker brukervennligheten til iPad, så det er lurt å ta seg en tur å prøve seg litt frem på feks Elkjøp.

Skrevet

Denver nettbrett er blitt dårligst i test flere steder, prøvd et selv henger seg opp treg i oster å treg i bruk... kjøp noe annet istede..

Skrevet

Anbefaler å kjøpe et nettbrett fra Apple. (Det er kun de nettbrettene som heter iPad,forresten.)

Mye lettere å bruke.

Vi kjøpte en iPad og en av et annet merke. Bruker bare iPadden.

Skrevet

Mine har et samsung nettbrett. Tror jeg betalte 1000 på Euronics. De bruker det til netflix og spill og det duger i massevis :-) Liten skjerm da.

Mine er 5 og 7 år.

Anonymous poster hash: ea04d...46a
Skrevet (endret)

Faren min kjøpe den fra Obs,den ble brukt 2-3 ganger før han en fra apple istedet.

Endret av me_87
Skrevet

Vi kjøpte et sånn billig nettbrett på obs for et år siden, husker ikke helt hva merket var. Men det funket ok i en måned, så var det helt kaputt. Leverte det tilbake og fikk igjen pengene siden de ikke hadde flere igjen. Kjøpte da Samsung galaxy tab3, det var dyrere men mye bedre. Det var mye kjappere og utrolig mye bedre skjerm så syns det var verdt pengene.

Anonymous poster hash: bb185...ee0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...