Gå til innhold

hvordan bruker man gjennomsiktige bluser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg bruke den sammen med en høyliva piratbukse? Eller er det bare tacky? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en singlet under ;) ellers blir det litt slutty.

Anonymous poster hash: 87add...78b

Skrevet

Er den helt gjennomsiktig? Og er den ettersittende?

Jeg bruker innimellom litt gjennomsiktige bluser, men de sitter ikke tett inntil. Man skimter da bh´en, men man ser ikke hele bh`en.

Skrevet

Jeg bruker innimellom litt gjennomsiktige bluser, men de sitter ikke tett inntil. Man skimter da bh´en, men man ser ikke hele bh`en.

Den er ikke ettersittende nei, ganske løs. Man ser nok bh ganske godt, men ikke andre ting (fregner, kviser, føflekker).

Skrevet

Den er ikke ettersittende nei, ganske løs. Man ser nok bh ganske godt, men ikke andre ting (fregner, kviser, føflekker).

Hm, vanskelig å si.. Du får legge ut bilde her :P

Om du ikke synes det ser tacky ut selv, så kjør på :)

Skrevet

Man skal se veldig bra ut for at det skal være fint med gjennomsiktige plagg. Null valker osv. Det ER så heslig med halvtjukke damer som trør på seg slike gjennomsiktige overdeler, og kun en sliten BH under. Hva søren tenker de på? 

Samme med hvite, hekla/strikka gensere og kun BH. Man ser seriøst ALT, og når man har tre-fire valker under i tillegg.. lekkert.

Anonymous poster hash: 12135...0dd
Skrevet

jeg har noen "hudfargede" singletter jeg bruker under, men jeg ser de under 20 år har en knæsj bh under sånn at den synes ekstra godt.

Anonymous poster hash: 2b0d1...1e0
Skrevet

Ingen valker faktisk😉 Og koksgrå hel bh. Jeg synes vel ikke at den ser så tacky ut, men er ikke så sikker på om jeg egentlig klarer å vurdere det. Bilde tør jeg ikke legge ut😉

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvis du er valkefri og ellers nøytral (ingen rosa bh under) så kan det være veldig fint :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...