Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Jeg har født små barn,2890,2450,3115, men slanket meg ikke. Derimot måtte jeg tenke kost med nr som var størst, pga svangerskapsdiabetes. Da gikk jeg ned 5 kg de 2 siste mnd. Ikke spiste jeg usunt i utgangspunktet, men ikke regelmessig nok. Selv veide jeg 2100 gr, født til termin. Føler nesten alle tenker at man ikke har fått i seg nok næringsrik mat under graviditeten når man får små barn, men for noen er det bare sånn. Samme den andre veien. Noen får store barn opp mot 5 kg, og da tror alle at moren har stappet i seg masse usunt. Dersom en overvektig blivende mor tar tak i kostholdet sitt ser jeg ikke noe galt i det. Å kutte ut brus, usunn mat og godis, så vil de fleste overvektige gå ned i svangerskapet uten at det er noe fare for baby. Anonymous poster hash: f5816...fd8
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Jeg tror noen misforstår dette med at man ikke skal slanke seg under svangerskapet. Det å slutte med godteri og brus og raske karbohydrater er ikke slanking selv om man kan gå med i vekt av det. Kanskje det bare er en unnskyldning for å fortsette med det usunne kostholdet, når argumentet om at man ikke skal slanke seg kommer med en gang de hører om noen som ikke har lagt på seg mye. Anonymous poster hash: 56cb3...639
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Jeg trodde grunnen til at man ikke skulle slanke seg som gravid var at miljøgifter som er lagret i fettet blir frigitt og går over til fosteret? I så fall så spiller det vel liten rolle hvordan man slanker seg? Anonymous poster hash: b4028...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå