Gjest Helle_Høygir Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Har cafeen gått helt i sommerdvale eller er det masseflukt igjen? Syns det har vært veldig rolig her nå i mange uker..
amandine Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Tenker det er som det pleier om sommeren, ferie:-) De fleste kommer nok snart hjem igjen, både sånn og sånn "hjem"
bIomstre Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Jepp, vi pleier å ha sommerstengt. Jeg har selvpålagt nettferie bare for å sjekke at jeg ikke er avhengig. Så ingen dib, fb eller google (gisp) på meg. Sprakk heldigvis ikke denne gangen heller, så jeg er friskmeldt og godkjent for nok en sesong... Så, da stemmer jeg for å åpne igjen
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Hjemme! Klar for kaffislabberas sånn ca snart igjen. Ferien er snart over og har tatt meg litt ferie herfra også. Vi har i dag tilbragt dagen på Homlungen Fyr på Hvaler hos venner som har leid hele fyret for tre netter. Deilig og varmt. Bading og kos! Båting og grillings. Flott sommer!
Anne-B. Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Jeg Maler og pakker og banner og sverter og gleder meg til å flytte hjem. Fotografering på tirsdag. Visning og en uke. Puh.
Musemorbr / Skrevet 5. august 2014 #6 Skrevet 5. august 2014 Jeg har vært på campingplass og brukt dagene på lek og kveldene på å le av Sirkus Nabovogn.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 5. august 2014 #7 Skrevet 5. august 2014 Og der ble det en slags dvale på meg - knuste ipaden like så godt jeg!
Iiiiik Skrevet 7. august 2014 #9 Skrevet 7. august 2014 Det er kjedelig på kafé alene, så jeg går tur eller gjør noe annet så lenge. Når det bare slenger innom en og annen, blir jo utvalget dårligere også.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Vi får satse på at sommerferien er over nå! Fikk ny iPad idag og det hjelper veldig for meg hvertfall! Er jo flere vi ikke har sett her på lenge nå?
frk Nilsen Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 Jeg har vært i dvale på det meste, selv en god tid etter ferien. Nå har hverdagen virkelig startet, så begynner å våkne til liv igjen. Har vært en fin tilstand med sol, fin vær, vin, god mat, konserter, øyafestivalen, øl, gode venner ++++ Nå er det alvor med full rulle på jobb, trening, aktiviteter på ungene osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå