Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Har startet (for tredje gang), kom til dag 5, så reiste vi bort på ferie, den første uka var jeg på 3 toppturer (på fra 1-3 timers gåing), pluss gåturer. Siste uke har jeg gått til jobb tre dager (3 km en vei), men ellers ikke gjort noe. Så vært to uker uten trening med DVD. Har ikke trent noe styrke. Så nå lurer jeg på om jeg skal starte på nytt, eller om jeg skal starte på dag 6? Anonymous poster hash: 7b834...5f9
Mummy79 Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Tren nivå 1, må du anstrenge deg mye og det er slitsomt start på nytt, går det forholdsvis lett start på dag 6, da har du bygget opp kondisjon og styrke.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Har tidligere trent uten vekter. Trente i går med 1 kg vekter, var jo selvfølgelig tyngre, men gikk greit, var noen øvelser jeg slet litt med. Tenkte jeg ble stiv å støl, for gir alt jeg har, men merket ingenting i dag, hadde full av energi, og tok med meg ungene (1år og 9 år) på fjell/skogtur, minste satt i bæreseler og vi gikk totalt nesten 4 timer - slik kan det gå når man ikke finner fram, turen skal ta totalt 2 timer opp og ned, og vi fant ikke frem engan - kjipt 😞. Anonymous poster hash: 7b834...5f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå