Gå til innhold

Men i helvete!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå banner jeg så busta og klæra fyker vegg i mellom. Pokkers kropp altså! Oppdaga nettopp tre svarte feite hår som vokser ut av en føflekk på kinnet. Nappa de selvsagt bort, men veit jo at de jævlene der kommer sterkere tilbake.

Hva koster det for slik permanent laserbehandling fot tiden? Funker det? Noen med erfaring?

Slapp av, jeg er ikke hysterisk som det her lenge, men akkurat NÅ irriterer det meg grønn. Skjegg liksom. Flott

Anonymous poster hash: 4a6e0...ce1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben :P

Jeg har ett på kinnet og ett i "barten" - de overvåkes nøye og nappes ut ved første syn.

Nå har faktisk det på kinnet holdt seg helt borte , så krysser fingrene for at det er borte for alltid.

Aner ikke hva permanent hårfjerning koster, men en venninne med "skjegg" fjernet det og det fungerte veldig bra!

Anonymous poster hash: 461fb...f4c
Skrevet

Har to slike jeg. To små føflekker, en på haka og en ved det ene øret. Skikkelig svarte, tykke og stive hår vokser ut derfra :( Vurderer å fjerne føflekkene, det bør vel ta knekken på hårrøttene også?

Napper jeg også, så noe kjempestort problem er det ikke - bare litt irriterende :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...