Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Jeg er ikke så inne i dette med form og mote og sånt og skulle derfor bruke en mal til å finne hvilke type plagg jeg burde kle, men da måtte jeg først finne hvilken fasong jeg er. Jeg synes jeg likner mest på den med timeglass, men er usikker. Jeg er ca 99 cm brystene, 72 om midjen (det smaleste) og 98 cm om hoftene/baken, og er ganske brei over skuldrene. Føler meg litt mandig pga skuldrene. Anonymous poster hash: 45b83...6cf
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Vi har veldig like mål, og jeg er veldig typisk timeglass. Av bukser (dongeri) er det finest med bootcut eller faktisk 70-tall slengbukser. Når buksene går litt ut nede så balanserer det fint en ellers veldig kurvet kropp slik oss timeglass har. Jeg vil tro at du ser fantastisk ut i halterneck-topper med de puppene og de skuldrene Jeg må bruke gensere og topper som sitter litt etter. Type skappel-genser blir feil på min kropp, for da blir jeg som et eple fra skuldrene og nedenfor hoftene. Så midjen må markeres, enten med at det er et snitt som går litt inn i midjen eller et belte eller lignende. Jeg var tidligere finest med v-hals, men etter at jeg ble enda slankere så ser jeg at jeg kan se litt for tynn ut nå om jeg bruker v-utringning. Derfor bruker jeg mer runde halser nå, men det må du se litt an. Med de formene du har så er det ikke noe som kan være mandig på deg - heller ikke omd du har breie skuldre. Ha god holdning så ser du flott ut med slike skuldre Anonymous poster hash: cb3d7...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå