Gå til innhold

Kan dette virkelig brukes som ett klesplagg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en jente, kunne vært alt fra 18-24

Hun hadde på seg en lang singlet som en kjole, bare med ett stort belte over magen , dekket såvidt rumpa. Så virkelig tacky ut. Går unge virkelig slik kledd?

Anonymous poster hash: 0397a...b24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde noe av det samme her om dagen. Gikk på butikken kun iført en diger t skjorte og bikini under. Var på vei til stranda.

Skrevet

Jeg gjorde noe av det samme her om dagen. Gikk på butikken kun iført en diger t skjorte og bikini under. Var på vei til stranda.

Samme her!

Skrevet

Det er jo annerledes 😊

Anonymous poster hash: 0397a...b24

Skrevet

Er du sikker på ar det var en lang singlet? Det finnes kjoler som ser slik ut.

Skrevet

Er vel samme om det er kort kjole eller en singlet. Horete er det uannsett.

Anonymous poster hash: 08254...84d

Skrevet

Høres ut som om hun burde hatt på seg minst to klesplagg og ikke bare ett............. ;-)

Anonymous poster hash: 3c760...b33
Skrevet (endret)

Er vel samme om det er kort kjole eller en singlet. Horete er det uannsett.

Hvorfor er det horete? Sjalu for at du ikke tørr gå slik? Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Er vel samme om det er kort kjole eller en singlet. Horete er det uannsett. Hvorfor er det horete? Sjalu for at du ikke tørr gå slik?

Hehe... Sjalu faktisk. Som strand plag er det virkelig helt greit å bruke :)

Men når du møter den ene ungjenta etter den andre med to rompeballer på vift midt i byen så har det ikke mye med sjalusi å gjøre. Faktisk å kunne kle seg sexy uten å blotte seg ;)

Er jeg 26 og kunne fint gått i en lang singlet eller hinsides kort kjole, men minimalt med klær er ikke pent uannsett, bortsett fra som strand plagg ;)

Skrevet

Er vel samme om det er kort kjole eller en singlet. Horete er det uannsett. Hvorfor er det horete? Sjalu for at du ikke tørr gå slik?

Hehe... Sjalu faktisk. Som strand plag er det virkelig helt greit å bruke :)

Men når du møter den ene ungjenta etter den andre med to rompeballer på vift midt i byen så har det ikke mye med sjalusi å gjøre. Faktisk å kunne kle seg sexy uten å blotte seg ;)

Er jeg 26 og kunne fint gått i en lang singlet eller hinsides kort kjole, men minimalt med klær er ikke pent uannsett, bortsett fra som strand plagg ;)

Det er det som er moten nå 😀 la de kle seg som de vill mens de enda kan 😊

Skrevet

En ung jente i kort kjole?! Fysjom! Fysjom!

Synest det er temmelig ille å kalle det horete, det er ikke ille at en ungdom går i kort kjole. Den dekket da rumpa sa du, oti om det var knapt.

Anonymous poster hash: 036ae...f2f

Skrevet

Tydeligvis gjør de jo det, siden du såg det.

At unge jenter går med korte kjoler nå om sommeren syns jeg faktisk er helt ok. Det er nok ikke lenge før de også må gjemme bort cellulitter og lovehandles 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...