Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Lite penger så jeg kjøpte Grandiosa for å glede sønnen min.... Anonymous poster hash: dee3d...e36
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Tapas med venner i kveld Anonymous poster hash: e8e69...913
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Slår sammen lunsj og middag. Det blir ost, skinke og brokkolipai, chevresalat og dadler med bacon. 😊 Anonymous poster hash: 41206...e43
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Pizza med skinke, kjøttdeig og nachos. Anonymous poster hash: 3b57e...efe
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Svinekoteletter med grønnsaker i ovnen til det er ferdig, + en god hjemmelaga saus. Hvis jeg gidder smekker jeg sammen en gresk salat som ekstra tilbehør, men er skikkelig tiltaksløs i dag. Anonymous poster hash: 93e08...295
Optatium Skrevet 2. august 2014 #9 Skrevet 2. august 2014 Her blir det svineindrefilet med ris, mozarellasalat og fløtesaus :-)
smurfis Skrevet 2. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 2. august 2014 Lite penger så jeg kjøpte Grandiosa for å glede sønnen min.... Anonymous poster hash: dee3d...e36 jeg hadde blitt litt glad selv jeg ;-)
smurfis Skrevet 2. august 2014 Forfatter #12 Skrevet 2. august 2014 Hot kyllinggryte Mmm, jeg liker hot og jeg liker kylling...Har du en oppskrift?
FruMille Skrevet 2. august 2014 #13 Skrevet 2. august 2014 Hot kyllinggryte Mmm, jeg liker hot og jeg liker kylling...Har du en oppskrift? Jepp, Tine.no Den er ikke hot syntes jeg da, men piffer den opp Selv med cayenne :)På tine.no har de en oppskrift som heter hot kyllinggryte og en som heter hot kyllingsuppe! Jeg bruker den som heter hot kyllingsuppe, men reduserer vesken slik at det blir en gryterett! Har prøvd oppskriften som heter hot kyllinggryte også, men den er ikke så god syntes jeg! Men denne retten er fort å lage og smaker utrolig godt med salat og hvitløksbagetter til
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #14 Skrevet 2. august 2014 Er vel lørdag i dag, vel? Da blir det biff med tilbehør. Anonymous poster hash: 46217...348
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #15 Skrevet 2. august 2014 Er vel lørdag i dag, vel? Da blir det biff med tilbehør. Anonymous poster hash: 46217...348 Sist jeg sjekket kalenderen var det søndag i dag, kjøttkaker da? Anonymous poster hash: 9453d...ed3
Himmel og hav Skrevet 2. august 2014 #16 Skrevet 2. august 2014 I dag blir det pulled pork. Bare 4 timer til i ovnen og så en times tid på grillen, så er det mat!
FruMille Skrevet 2. august 2014 #17 Skrevet 2. august 2014 Hot kyllinggryte Mmm, jeg liker hot og jeg liker kylling...Har du en oppskrift? http://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/kylling-og-fjarkre/hot-kyllingsuppe
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #18 Skrevet 2. august 2014 Kylling og grønnsaker i sursøtsaus med ris. Enkelt og greit Anonymous poster hash: 65e10...fc5
smurfis Skrevet 2. august 2014 Forfatter #19 Skrevet 2. august 2014 Hot kyllinggryte Mmm, jeg liker hot og jeg liker kylling...Har du en oppskrift? Jepp, Tine.no Den er ikke hot syntes jeg da, men piffer den opp Selv med cayenne :)På tine.no har de en oppskrift som heter hot kyllinggryte og en som heter hot kyllingsuppe! Jeg bruker den som heter hot kyllingsuppe, men reduserer vesken slik at det blir en gryterett! Har prøvd oppskriften som heter hot kyllinggryte også, men den er ikke så god syntes jeg! Men denne retten er fort å lage og smaker utrolig godt med salat og hvitløksbagetter til Hmm, jeg hadde nesten bestemt meg for stekt ris, men nå tror jeg at vi går for hot kyllinggryte stedet. Tusen takk for tips!
FruMille Skrevet 2. august 2014 #20 Skrevet 2. august 2014 Hot kyllinggryte Mmm, jeg liker hot og jeg liker kylling...Har du en oppskrift? Jepp, Tine.no Den er ikke hot syntes jeg da, men piffer den opp Selv med cayenne :)På tine.no har de en oppskrift som heter hot kyllinggryte og en som heter hot kyllingsuppe! Jeg bruker den som heter hot kyllingsuppe, men reduserer vesken slik at det blir en gryterett! Har prøvd oppskriften som heter hot kyllinggryte også, men den er ikke så god syntes jeg! Men denne retten er fort å lage og smaker utrolig godt med salat og hvitløksbagetter til Hmm, jeg hadde nesten bestemt meg for stekt ris, men nå tror jeg at vi går for hot kyllinggryte stedet. Tusen takk for tips! Bare hyggelig, og vel bekommen
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #21 Skrevet 2. august 2014 Den kyllingsuppe/gryta til tine er kjempegod! Den har vi også laget en del ganger. Anonymous poster hash: 1bb60...c38
millemille Skrevet 2. august 2014 #22 Skrevet 2. august 2014 Idag blir det blomkålsuppe med sprøstekt bacon og foccacia. Begge deler hjemmelaget
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #23 Skrevet 2. august 2014 Samboeren har lovt pizza på grillen, gleder meg til å teste det Anonymous poster hash: 47e2b...d9e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #24 Skrevet 2. august 2014 indisk, bestillte mat i går. det ble så mye igjen at vi har rester i dag. har bakt krydder kake til desert da siden det er lørdag Anonymous poster hash: 66d1e...e55
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #25 Skrevet 2. august 2014 Lite penger så jeg kjøpte Grandiosa for å glede sønnen min.... Anonymous poster hash: dee3d...e36 Du får mer mat av å kjøpe og lage maten fra bunnen.Men hvis du hadde gjort det hadde du sikkert ikke vært blakk... Anonymous poster hash: 0bcba...d54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå