MammantilNurket Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Lille Herr Nurk har lært å gå. Han har holdt på med dette i noen uker og har tendens til å overvurdere egen kapasitet. Ergo blir det litt knall og fall av og til. I dag gikk han rett på fjeset Han gråt litt, men roet seg fort. Min sønn har nå kul i pannen og en prektig verandaleppe ... og i ettermiddag skal vi i 75-årsdag til en venn av familien (med masse folk vi ikke kjenner). Dør litt på meg nå, kjenner jeg Er det noen sjanse for at dette blir borte til i kveld?? Kan jo ikke akkurat bruke dekkstift på barnet heller
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Vil tro at mange i et 75-årslag har hatt barn og evt barnebarn selv, så de vet at de kan slå seg Og så har du jo kveldens "smaltalktema" klart, "neida, vi slår han ikke, han bare snublet, har jo akkurat lært seg å gå" "jada, det blir lett knall og fall når de akkurat har begynt å gå" "jada, tiden går fort, snart løper han etter jentene" osv osv osv.... Anonymous poster hash: 0a248...62d
MammantilNurket Skrevet 2. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2014 Vil tro at mange i et 75-årslag har hatt barn og evt barnebarn selv, så de vet at de kan slå seg Og så har du jo kveldens "smaltalktema" klart, "neida, vi slår han ikke, han bare snublet, har jo akkurat lært seg å gå" "jada, det blir lett knall og fall når de akkurat har begynt å gå" "jada, tiden går fort, snart løper han etter jentene" osv osv osv.... Anonymous poster hash: 0a248...62d Haha Genialt!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Jeg har brukt dekkstift en gang før vi skulle til helsesøster. Her risikerer vi ingenting! Anonymous poster hash: 576e4...f03
kornmokjeksergodt Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Brker du dekkstift og det blir oppdaget er det stor fare for at det blir oppfattet som at du prøver å skjule noe. Og det er jo forsåvidt sant også.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 He he 😊 er slik gånybegynnere ser ut 😄 Kos dere i besøk Anonymous poster hash: 5e287...9fe
MammantilNurket Skrevet 2. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2014 Man bruker ikke dekkstift på barn, da Dét var ment som en spøk, altså ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå