Gå til innhold

Min sønn ser ut som han har vært i krigen :-O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Herr Nurk har lært å gå. Han har holdt på med dette i noen uker og har tendens til å overvurdere egen kapasitet.

Ergo blir det litt knall og fall av og til. I dag gikk han rett på fjeset :o

Han gråt litt, men roet seg fort. Min sønn har nå kul i pannen og en prektig verandaleppe ... og i ettermiddag skal vi i 75-årsdag til en venn av familien (med masse folk vi ikke kjenner).

Dør litt på meg nå, kjenner jeg :P

Er det noen sjanse for at dette blir borte til i kveld?? :P

Kan jo ikke akkurat bruke dekkstift på barnet heller :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro at mange i et 75-årslag har hatt barn og evt barnebarn selv, så de vet at de kan slå seg :) Og så har du jo kveldens "smaltalktema" klart, "neida, vi slår han ikke, han bare snublet, har jo akkurat lært seg å gå" "jada, det blir lett knall og fall når de akkurat har begynt å gå" "jada, tiden går fort, snart løper han etter jentene" osv osv osv....

Anonymous poster hash: 0a248...62d
Skrevet

Ok

Anonymous poster hash: cd8da...442

Skrevet

Vil tro at mange i et 75-årslag har hatt barn og evt barnebarn selv, så de vet at de kan slå seg :) Og så har du jo kveldens "smaltalktema" klart, "neida, vi slår han ikke, han bare snublet, har jo akkurat lært seg å gå" "jada, det blir lett knall og fall når de akkurat har begynt å gå" "jada, tiden går fort, snart løper han etter jentene" osv osv osv....

Anonymous poster hash: 0a248...62d

Haha :D

Genialt!

Skrevet

Jeg har brukt dekkstift en gang før vi skulle til helsesøster. Her risikerer vi ingenting!

Anonymous poster hash: 576e4...f03

Skrevet

Brker du dekkstift og det blir oppdaget er det stor fare for at det blir oppfattet som at du prøver å skjule noe. Og det er jo forsåvidt sant også.

Skrevet

He he 😊 er slik gånybegynnere ser ut 😄

Kos dere i besøk

Anonymous poster hash: 5e287...9fe

Skrevet

Man bruker ikke dekkstift på barn, da ;)

Dét var ment som en spøk, altså ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...