Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Vi har nettopp flyttet inn i vårt flotte nye hus, der har vi fått sånne bokser i taket med plugg og krok som er standard i nye hus nå - men det er jo helt umulig å finne tak i andre lamper enn hengelamper som passer!!!!! Vi er på utkikk etter spotlight skinne (med sånn rund boks i midten) men det er jo heeeelt umulig pga ingen av dem har jo krokoppheng.. Har funnet noen men de er kjempedyre - snakk om flere tusen for EN spotteskinne med 4 lys på.... Noen andre som kjenner til problemet og har gode tips til nettbutikker i Norge eller utenlands som selger slike lamper til en mer levelig pris??? Anonymous poster hash: 38fab...491
mamma_til_gutt Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Men kjære vene, det er jo bare å bytte lokk. Koster 15 kr for et som du kan skru i. Null stress.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Spottskinne er jo det grelleste som finnes! Hvorfor i alle dager vil dere montere det i et nytt fint hus?! Anonymous poster hash: b03f5...ba3
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Spottskinne tror 90-tallet ringte og ville prate med deg. Anonymous poster hash: d246c...daf
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Men kjære vene, det er jo bare å bytte lokk. Koster 15 kr for et som du kan skru i. Null stress. Det er ikke bare bare nei.. Det er plugg i taket som skal benyttes, om det må byttes lokk må det elektriker til... Har selvsagt sjekket denne muligheten.... Anonymous poster hash: 38fab...491
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 I all verden da? Spotter er grelt og 90 talls? Nå følte jeg meg gammel nå... (ikke at jeg bryr meg for jeg skal ha det likevel).. Hva slags lys ville dere hatt i en lang gang da for å gi spotbelysning? Hva slags lamper for tak som gir den type lys er "hipt" og "in" da? Spent på svaret... Har forresten løst problemet, de har mye mer av dette systemet i Sverige og på Clas Ohlson av alle plasser fant jeg lys som både var fine og ikke kostet skjorta Anonymous poster hash: 38fab...491
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Men kjære vene, det er jo bare å bytte lokk. Koster 15 kr for et som du kan skru i. Null stress. Det er ikke bare bare nei.. Det er plugg i taket som skal benyttes, om det må byttes lokk må det elektriker til... Har selvsagt sjekket denne muligheten.... Anonymous poster hash: 38fab...491 Ehh jo, det er bare å bytte lokk... Null stress! Da har du sjekket andre muligheter enn det jeg snakker om. Anonymous poster hash: 58f88...e71
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Innfelte spotter i taket selvfølgelig... Anonymous poster hash: 01a5d...807
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #9 Skrevet 2. august 2014 Selve boksen med ledningene ligger jo oppe i taket. Du trenger kun å bytte lokket, og det trenger du ikke elektriker til...... Anonymous poster hash: 0785a...fd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå