Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Lurer på å ta det. Men hvor ofte må man fylle på egentlig?? Anonymous poster hash: f24b9...7bf
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Jeg fyller på hver 3 uke. Har gjort det i noen år. Vokser og former brynene mine samtidig. Trenger ikke sminke, og våkner opp "pen" hver morgen. Anbefales på det varmeste! Anonymous poster hash: 369b0...7f6
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Har allerede permanent makeup på bryn som jeg virkelig elsker, så hadde vært så deilig og hatt perfekte vipper også Hva betaler du for påfyllet da? Anonymous poster hash: f24b9...7bf
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Betaler 500 Anonymous poster hash: 369b0...7f6
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Smilet datt ut. Sånn Anonymous poster hash: 369b0...7f6
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Det er ikke så helt ille det da ser det dårlig ut rett før påfyll, eller er det fortsatt pent etter 3 uker? Anonymous poster hash: f24b9...7bf
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Hvor gjør dere dette? Anonymous poster hash: 59c35...a2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå