Gå til innhold

Noen her som bruker vippeextentions?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å ta det. Men hvor ofte må man fylle på egentlig??

 

Anonymous poster hash: f24b9...7bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fyller på hver 3 uke. Har gjort det i noen år. Vokser og former brynene mine samtidig. Trenger ikke sminke, og våkner opp "pen" hver morgen. Anbefales på det varmeste!

 

Anonymous poster hash: 369b0...7f6

Skrevet

Har allerede permanent makeup på bryn som jeg virkelig elsker, så hadde vært så deilig og hatt perfekte vipper også :) Hva betaler du for påfyllet da?

 

Anonymous poster hash: f24b9...7bf

Skrevet

Betaler 500

 

Anonymous poster hash: 369b0...7f6

Skrevet

Smilet datt ut. Sånn :)

 

Anonymous poster hash: 369b0...7f6

Skrevet

Det er ikke så helt ille det da :) ser det dårlig ut rett før påfyll, eller er det fortsatt pent etter 3 uker?

 

Anonymous poster hash: f24b9...7bf

Skrevet

Hvor gjør dere dette?

 

Anonymous poster hash: 59c35...a2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...