Gå til innhold

55 kg ned og kroppen står stille :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et halvt år har ikke vekta tikket seg og minimalt forandringer med målebånd.

Jeg har justert trening og kosthold i samarbeid med lege og pt.

Har fortsatt 15 kg igjen. Er frustrert :/

Kan jeg slenge inn håndkle å spørre om slankepiller hos legen?

Eller har dere noen råd?

:)

Anonymous poster hash: 4674c...6a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tydelig at justeringene som er gjort ikke er nok for videre vektnedgang. Mindre kaloriinntak og mer trening! 

Anonymous poster hash: 18b50...c05
Skrevet

Fantastisk resultat. Gi kroppen din en velfortjent pause og tenk heller på stabillisering. Pyntekiloene haster det vel ikke så mye med, du har vært råflink. Applaus!

Anonymous poster hash: 7f718...0c2

Skrevet

Helt rått!!!

Les deg opp på "vektplatå". Tror du har havnet på et sånt! Ikke gi opp, det løsner igjen etterhvert :) Jeg nådde et vektplatå ganske tidlig, men så løsna det da jeg begynte med Cerazette av alle ting...

Anonymous poster hash: b32c5...748

Skrevet

Takk for svar :)

Mer trening får jeg ikke klemt inn i tidsklemma. Senker jeg mat inntaket enda mer nå så blir det ikke mer igjen. Ikke anbefalt av lege eller pt.

Får ta en prat med legen til uken og høre med henne :)

Nesten i mål og det er bare plagsomt at det står bom stille :/

Ikke akkurat pynte kg heller. Fortsatt et fett lager siden jeg ikke har fokusert så mye på styrke trening, men trur jeg skal gå over til mer styrke en periode og se om det kan hjelpe :)

Skrevet

Takk for svar :)

Mer trening får jeg ikke klemt inn i tidsklemma. Senker jeg mat inntaket enda mer nå så blir det ikke mer igjen. Ikke anbefalt av lege eller pt.

Får ta en prat med legen til uken og høre med henne :)

Nesten i mål og det er bare plagsomt at det står bom stille :/

Ikke akkurat pynte kg heller. Fortsatt et fett lager siden jeg ikke har fokusert så mye på styrke trening, men trur jeg skal gå over til mer styrke en periode og se om det kan hjelpe :)

Så utrolig flink du har vært!! Hvordan har du fått det til? :) Jeg gikk selv ned 35kg for en del år siden og har selv ca.15 kg som skal bort, egentlig 25kg om målet var å bli veldig slank, men klarer ikke finne motivasjon. Har lest en del om slanking, og forstår det sånn at kroppen etter ei stund blir så vandt at det ikke går å "lure" den til å tape flere kilo etterhvert. Hva med å prøve 5-2 dietten? Har forstått at det kan være lettere å gå ned og lure kroppen med den, enn om man spiser like magert hver eneste dag. Forsøkte 5-2 dietten ei uke og gikk ned 3kg, bare at nå er det sommer og ferie så jeg klarte bare én uke ;).

Anonymous poster hash: f6de4...7ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...