Gå til innhold

2xu treningsthigts og overdel


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har, er de verdt pengene, og hvordan er bruksområde?

Jeg trenger treningsklær, jeg går turer i skog og på fjell, jeg går og jogger turer og jeg trener styrke hjemme, er den "rett" for meg?

Og hva er best lang eller 3/4?

 

Anonymous poster hash: ca6a5...663

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lang tights. Passer godt til harde joggeturer og styrketrening. Er compresjon så hjelper musklene med blodsirkulasjonen og skal vist ha en effekt, men tipper den er serdeles minimal ;)

 

Stoffet er tynt, så passer seg ikke til fjellturer og andre turer som er litt røffe. Lett å skade stoffet om man kommer bort i ein Stein eller setter seg ned på et røft underlag.

 

Knall god tights til sitt bruk, men dyr.

 

Tipper at til det bruket du beskriver kan du bruke pengene å kjøpe 3 billigere tightser fra feks Kari traa å være kjempe fornøgd :) praktisk med litt mer enn en tights om man skal trene ofte.

Nike har også en del knall gode tights, min favoritt er en Nike airfit jeg kjøpte for 7år siden.

 

Anonymous poster hash: fa8fa...cb1

Skrevet

Den beste tightsen jeg noen gang har hatt :)

Skrevet

Har ikke prøvd den, men jeg har Nike tights til 1/3 av prisen som jeg elsker .... 

Skrevet

Det finnes flere modeller, men den jeg har er veldig gjennomsiktig så alle ser hva slags truse jeg har på.

 

Nå bruker jeg røhnish anti-shake. De ser man ikke gjennom.

 

Anonymous poster hash: 4f360...dc5

Skrevet

Har så mange tightser,både fra Kari traa, Nike etc, men INGEN er som 2xu tightsen. Hvis du skal kjøpe en så hadde jeg kjøpt den lange!

Den er utrolig deilig å ha på!!!

Skrevet

Jeg har også thermal 2xu, den er ikke gjennomsiktig! Utrolig bra.

Skrevet

Jeg har også thermal 2xu, den er ikke gjennomsiktig! Utrolig bra.

Er den for varm å bruke på sommertid?

 

Anonymous poster hash: ca6a5...663

Skrevet

 

Jeg har også thermal 2xu, den er ikke gjennomsiktig! Utrolig bra.

Er den for varm å bruke på sommertid?

 

Nei, jeg bruker min hele året jeg👍

Anonymous poster hash: ca6a5...663

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...