Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Hun sover 10-11 timer om natta. Men på dagen er det som regel en formiddagshvil på 30-45 min og ettermiddagshvil på max en time. Er dette lite eller mer eller mindre normalt? Anonymous poster hash: 3d0d0...1c3
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Normalt. Anonymous poster hash: 1878f...545
mamma_til_gutt Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Høres ikke mye ut, men helt normalt. Min sov mye mindre på den tiden og var fortsatt innenfor normalen.
Marsipanmor Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Alle barn er forskjellige.. min sov mindre enn det.. og de timene din får av søvn er ikke skadelig lite.. hvis du mistenker at ungen din har vondt eller er urolig i forbindelse med søvn ville jeg fått sjekket ører, nese, hals hos spesialist.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Alle barn er forskjellige.. min sov mindre enn det.. og de timene din får av søvn er ikke skadelig lite.. hvis du mistenker at ungen din har vondt eller er urolig i forbindelse med søvn ville jeg fått sjekket ører, nese, hals hos spesialist. Hun er veldig urolig og våkner ofte gråtende som om hun trenger mer søvn, men ikke klarer fordi hun er plaget. Har sjekket ører og hals hos fastlege/barnelege og de mener alt ser bra ut. Er det allikevel greit å få sjekket hos spesialist kanskje? Anonymous poster hash: 3d0d0...1c3
Marsipanmor Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Alle barn er forskjellige.. min sov mindre enn det.. og de timene din får av søvn er ikke skadelig lite.. hvis du mistenker at ungen din har vondt eller er urolig i forbindelse med søvn ville jeg fått sjekket ører, nese, hals hos spesialist. Hun er veldig urolig og våkner ofte gråtende som om hun trenger mer søvn, men ikke klarer fordi hun er plaget. Har sjekket ører og hals hos fastlege/barnelege og de mener alt ser bra ut. Er det allikevel greit å få sjekket hos spesialist kanskje? Anonymous poster hash: 3d0d0...1c3 Er ikke alle leger som er flinke på slikt.. her også mente fastlegen at alt var fint, jeg ville bedt om henvisning.. Hos oss var det slik du beskriver, også merket vi (eller skjønte etterpå) at det var problemer med ørene fordi hun hadde problemer med å ligge.. både i vogn og seng.. hjalp litt å heve hodeenden.. går jo også ann å sjekke hos manuellterapeut (med tanke på låsninger).. det er gratis og er bare å bestille time..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå